Gå til innhold

Noen som forhandler Vibeaudio her?

Ranger emnet


CLK-p0w

Anbefalte innlegg

Hei,

 

 

Hvis det er det Engelske merket Vibe - Vented Innovative Bass Enclosures du mener så tror jeg ikke det er noen som forhandler de i Norge i dag, aldri sett det her heller.

 

Mvh

Pål B

 

No problemo, får bare bestille det fra England da. :)

Men uansett, er det noen som har erfaringer med Vibeaudio, spesielt Black Air 12" subben?

 

CLK-p0w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kan jo prøve å PM han Alijgsi på forumet. husker ikke helt stavemåten, men han er mye inne på bilstereo delen av forumet. :)

 

Sendte han PM for en stund sia, og han sa han ikke solgte mer av vibe produkter, derfor tenkte jeg om det er noen andre som fortsatt selger det, men tydligvis ikke. Men det er ikke noe big deal, kan jo bare få det bestillt fra Engalnd. :)

 

CLK-p0w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt overkill, men kjører med TRU Technology Sledgehammer.

 

hehe, den er bruttal ass:D:D men tror jeg sikter etter "litt" mindre forsterker nå (foreløpig):) Noen anbefalinger for 2 stk. Black air 12" i kasse (1 stk. port) og 700 watt RMS og 1400 watt max?

 

CLK-p0w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-2.100 kjører Autod.no kampanje på nå, kr 5990,- (veil kr 8295,-) Han kan helt sikkert gi en meget god pris på en H-1 Hammer også hvis det er mer interessant:)

 

 

Mvh

Pål B

 

Takk for tipset.

har allerede pratet med Anders ang. Hammer H-1 og 13W7:)

Er bare midlertidig anlegg jeg skal ha, derfor vil jeg ikke bruke så mye på det, VIBE altså.

 

CLK-p0w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset.

har allerede pratet med Anders ang. Hammer H-1 og 13W7:)

Er bare midlertidig anlegg jeg skal ha, derfor vil jeg ikke bruke så mye på det, VIBE altså.

 

CLK-p0w

 

Er det ikke bedre å kline til med en gang da, isteden for å kjøpe ett midlertidig anlegg som du igjen må kvitte deg med senere? Da kan sikkert Anders svare på hvor lenge han vil kjøre de kampanjeprisene når det evt blir aktuellt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår