Gå til innhold

noen som selger!?

Ranger emnet

dinge

Anbefalte innlegg

Hvor mye måtte du ut me for den da?

bra ell?

gratulere me nok en jetta ra, blir audi'n solgt nå da ell?

vemund

Prisen var veldig behagelig :D Bortsett fra rust i førerdøra pga en skade så er den omtrent like god som den beige jettaen min :) Audi'n selges så fort den hvite jettaen er hentet.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jasså! tatt bil min og!hehe!

neida bare kødda!:D

grattis,var den bra el?

og hva var feilen på det el-greiene?

planer for denne bilen da!?

Som jeg allerede har skrevet så er bilen knallbra. Fant ingen feil på noe el-greier jeg. Blir ikke gjort så alt for mye med den. Blir fjerning av lister/breddere, senk og BBS RS.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg allerede har skrevet så er bilen knallbra. Fant ingen feil på noe el-greier jeg. Blir ikke gjort så alt for mye med den. Blir fjerning av lister/breddere, senk og BBS RS.

okei! sleng ut noen bilder av gullet ditt da!:)

høres bra ut de planene;)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde du ville ha den grå jeg?

vært lite aktiv i det siste på forumet du å. hehe

vemund

ja jeg ville jo det men jeg kunne ikke ettersom jeg har tre biler fra før. ittno plass nei:P

har ikke vært så aktiv i det siste nei, pc'en har vært helt "fucka".hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for han kjøpte jo den hvite, så får du solgt maskinan dine så er sikkert den grå fortsatt til salgs :)

vemund

å ja!:) ja må få solgt no biler. kan ikke hugge di heller. de er i alt for bra "form" for det:Phehe si ifra om noe trenger no biler a!?:Dhehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja!:) ja må få solgt no biler. kan ikke hugge di heller. de er i alt for bra "form" for det:Phehe si ifra om noe trenger no biler a!?:Dhehe

okei! nå skjønner jeg ikkeno! brukern til fattern er plutselig brukt og jeg har brukt min egen pc:Phehe jaja! det er meg dinge som har skrevet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider