Gå til innhold

noen som selger!?

Ranger emnet


dinge

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet om en audi 80 1974, masse krom (fangere/speil/lister/viskerarmer/dørhåndtak/ramme rundt baklyker mm...), men vurderer å kjøpe den selv, 7000,- koster den, må sveise litt i innerskjermene og mulig bytte hjulbuer bak, gulv og kanal er RUSTFRITT. Bilen har også stått ubrukt i 7 år, så må vel gå over bremser osv.

km-stand 103`.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp den da :)

billig da gitt, er jo gi bort pris.

 

kan sikkert ta me en tur oppover å hjelpe til å skru litt å e hvis det er bruk for litt arbeids kraft på et eventuelt nytt prosjekt. hehe

 

vemund

 

ja jeg tror det!! er billig ja! men er no tull med det elektriske.

men spørs om jeg for plass! :rolleyes: hehe

har snakka med han eiarn i dag!

kan hente den til helga om jeg vil!

 

komme og hjelpe til skal du få lov til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om en audi 80 1974, masse krom (fangere/speil/lister/viskerarmer/dørhåndtak/ramme rundt baklyker mm...), men vurderer å kjøpe den selv, 7000,- koster den, må sveise litt i innerskjermene og mulig bytte hjulbuer bak, gulv og kanal er RUSTFRITT. Bilen har også stått ubrukt i 7 år, så må vel gå over bremser osv.

km-stand 103`.

 

hørtes grom ut:D

bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tror det!! er billig ja! men er no tull med det elektriske.

men spørs om jeg for plass! :rolleyes: hehe

har snakka med han eiarn i dag!

kan hente den til helga om jeg vil!

 

komme og hjelpe til skal du få lov til;)

 

problemer me det elektriske hva da?

 

kan vel ikke være så avansert sikkert no dårlig jording ell no..

 

e har 2 fagbrev inna svak strøm da ;)

hehe

 

men er ikke no flink da, men det meste ordner seg me et multimeter å litt tenking.

 

hva sa eiern ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemer me det elektriske hva da?

 

kan vel ikke være så avansert sikkert no dårlig jording ell no..

 

e har 2 fagbrev inna svak strøm da ;)

hehe

 

men er ikke no flink da, men det meste ordner seg me et multimeter å litt tenking.

 

hva sa eiern ellers da?

 

husker ikke helt hva han sa det var!

var ikke no ille greier! bilen var fullt kjørbar så,da er det sikkert ikkeno krise liksom:)

 

hehe!fikser seg sikker!

eiarn sa den var veldig fin,og lite rust. men han visste ikke hvordan den var under! sikkert ikke så mye der heller om det ikke er det ellers på bilen!

 

så jeg har lyst på den!

men jeg har jo ikke så stort budsjett akkurat!hehe:D

men jeg håper det går i boks. skal by han 1500 for den:P

 

men kunne du hjulpet med og få hentet den el!?

om ingen andre gidder!

må ha en til og kjøre den skjønner du:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!!

kanskje jeg skal sette til sides einseren og ta motoren fra den i jettan!:D

kan golfen stå der til jeg får tak i en 16v!

 

Jeg ville latt motorn sitte i golfen jeg hvis jeg var deg, kan du heller ta 16v'n gå over den chrome litt å sånn å sette den i jetta'n for å få litt show :)

 

ikke mange jetta 1ere me 16v rundt her da gitt, jeg har i alle fall ikke hørt om noen.

 

angående å hente den får jeg se ann litt, liker ikke å kjøre andres biler, har litt frykten for det.,så kjett om det sku skje no.

er det langt ditt eller?

vi får se ann litt da vet du :)

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder foran og bak fra en lik en. På bilde bakfra er det en plastlist på fangeren, den jeg har sett på har ikke det.

 

80gl-app-02.jpg

 

80-1300-1973-1g.jpg

 

fant forresten ut at hvis hjulbuene bak må byttes passer hjulbuer fra passat mk1. Det var sausa på med noe grunning og spraylakk, så det er ikke sikkert at det må byttes.....?

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville latt motorn sitte i golfen jeg hvis jeg var deg, kan du heller ta 16v'n gå over den chrome litt å sånn å sette den i jetta'n for å få litt show :)

 

ikke mange jetta 1ere me 16v rundt her da gitt, jeg har i alle fall ikke hørt om noen.

 

angående å hente den får jeg se ann litt, liker ikke å kjøre andres biler, har litt frykten for det.,så kjett om det sku skje no.

er det langt ditt eller?

vi får se ann litt da vet du :)

 

vemund

jaja!!

det går jo ann det og:) kanskje jeg skal det da om ingen andre har gjort det:)hehe

 

hehe!!om det skulle skje noe for ikke du skylden for det!

for jeg ta annsvaret for! jeg som må ha noen til og kjøre! :rolleyes:

den står i lunner. ca 5mil fra oslo.

men skal vel få fiksett noen til og kjøre. men nå spørst det bare en ting igjen nå da!

 

om jeg for lov av fadern og kjøpe. har jo tre biler allerede!

så jeg tar opp veldig mye plass her!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder foran og bak fra en lik en. På bilde bakfra er det en plastlist på fangeren, den jeg har sett på har ikke det.

 

80gl-app-02.jpg

 

80-1300-1973-1g.jpg

 

fant forresten ut at hvis hjulbuene bak må byttes passer hjulbuer fra passat mk1. Det var sausa på med noe grunning og spraylakk, så det er ikke sikkert at det må byttes.....?

 

:D

jeg liker de gamle audiene!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår