Dinglevims Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hvor mye måtte du ut me for den da?bra ell? gratulere me nok en jetta ra, blir audi'n solgt nå da ell? vemund Prisen var veldig behagelig :D Bortsett fra rust i førerdøra pga en skade så er den omtrent like god som den beige jettaen min :) Audi'n selges så fort den hvite jettaen er hentet. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Gratulerer med en BRA bil (gjentar det jeg sa i sted, nå bare skriftlig;)). Det er bra å ha en Einser-Jetta, men det er utvilsomt dobbelt så bra å ha to:D Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Det er bra å ha en Einser-Jetta, men det er utvilsomt dobbelt så bra å ha to:D Det sitatet skal jeg huske :) Einserjettaene er nydelige, så en en sliten orginal en her forrige uke da jeg var hjemme hos fattern. - Åååh, sjekk så nydelig da!! - Ehh, javel?? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 si fra om du vil ha tlf. nr til eieren av den audien da, jeg gidder ikke å begynne med den nå..... har nok med golfen og lav inntekt :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Prisen var veldig behagelig :D Bortsett fra rust i førerdøra pga en skade så er den omtrent like god som den beige jettaen min :) Audi'n selges så fort den hvite jettaen er hentet. kjøpte du den hvite jetta'n som hadde gått så lite? å ikke den grå som sto til 3k? mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 kjøpte du den hvite jetta'n som hadde gått så lite?å ikke den grå som sto til 3k? mvh vemund Kjøpte den hvite som har rulla 62 000 ja. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Kjøpte den hvite som har rulla 62 000 ja. ÅÅ ja.. tru det var den grå som dingle hadde kikka på ser u. nei men der gjorde du nok et kupp :D vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Kjøpte den hvite som har rulla 62 000 ja. jasså! tatt bil min og!hehe! neida bare kødda!:D grattis,var den bra el? og hva var feilen på det el-greiene? planer for denne bilen da!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 jasså! tatt bil min og!hehe!neida bare kødda!:D grattis,var den bra el? og hva var feilen på det el-greiene? planer for denne bilen da!? Som jeg allerede har skrevet så er bilen knallbra. Fant ingen feil på noe el-greier jeg. Blir ikke gjort så alt for mye med den. Blir fjerning av lister/breddere, senk og BBS RS. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Som jeg allerede har skrevet så er bilen knallbra. Fant ingen feil på noe el-greier jeg. Blir ikke gjort så alt for mye med den. Blir fjerning av lister/breddere, senk og BBS RS. okei! sleng ut noen bilder av gullet ditt da!:) høres bra ut de planene;) lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 okei! sleng ut noen bilder av gullet ditt da!:)høres bra ut de planene;) lykke til! trodde du ville ha den grå jeg? vært lite aktiv i det siste på forumet du å. hehe vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 trodde du ville ha den grå jeg?vært lite aktiv i det siste på forumet du å. hehe vemund ja jeg ville jo det men jeg kunne ikke ettersom jeg har tre biler fra før. ittno plass nei:P har ikke vært så aktiv i det siste nei, pc'en har vært helt "fucka".hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 ja jeg ville jo det men jeg kunne ikke ettersom jeg har tre biler fra før. ittno plass nei:P har ikke vært så aktiv i det siste nei, pc'en har vært helt "fucka".hehe for han kjøpte jo den hvite, så får du solgt maskinan dine så er sikkert den grå fortsatt til salgs :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saj Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 for han kjøpte jo den hvite, så får du solgt maskinan dine så er sikkert den grå fortsatt til salgs :) vemund å ja!:) ja må få solgt no biler. kan ikke hugge di heller. de er i alt for bra "form" for det:Phehe si ifra om noe trenger no biler a!?:Dhehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 å ja!:) ja må få solgt no biler. kan ikke hugge di heller. de er i alt for bra "form" for det:Phehe si ifra om noe trenger no biler a!?:Dhehe okei! nå skjønner jeg ikkeno! brukern til fattern er plutselig brukt og jeg har brukt min egen pc:Phehe jaja! det er meg dinge som har skrevet det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg