Volvo240R Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Hei. Har anskaffet meg en Micro Dynamics Rev Limiter, men jeg har ingen koplingsskjema. Det er tre tilslutninger på den, en rød, en sort og en grønn. Kan noen hjelpe meg med å finne et koplingsskjema? Noen som her slik sperre som kan svare med med 100% sikkerhet hvor de ledningene skal? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Dagens to beste tips: 1) Bytt emnenavn til " Micro Dynamics Rev Limiter - Koblingsskjema?" 2) http://www.google.com -> "Micro Dynamics Rev Limiter wiring scheme/manual etc" Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Dagens to beste tips: 1) Bytt emnenavn til " Micro Dynamics Rev Limiter - Koblingsskjema?" 2) http://www.google.com -> "Micro Dynamics Rev Limiter wiring scheme/manual etc" Ingen som klarte å gi meg no mere kunnskap om sperren i tide. Nå er den i hvertfall på plass!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Ingen som klarte å gi meg no mere kunnskap om sperren i tide. Nå er den i hvertfall på plass!! hvor kjøpte du den? hva kostet den? fungerer den som en vanlig turtall sperre? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 hvor kjøpte du den? hva kostet den? fungerer den som en vanlig turtall sperre? Koster rundt 800-1000kr. Fungerer som ei vanlig turtallsperre, men er justerbar. Når den skal justeres så kjører du på det halve turtallet av der den skal sperre. F.eks. hvis den skal sperre på 7000rpm så kjører du på 3500rpm mens du trykker inn en knapp. Begynner å fuske nå sinnsykt når den slår inn... Kjøpte den av en på sørlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg