ToRReS Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jeg ble helt tom for ideèr. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre videre? Jeg tenkte kamelon-paint, men vet ikke helt? Ideèr?! chicken Orginal Work In Progress Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 hmm... klean loock, spoiler, soting... ja, det var forslaget mitt! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Større å fetere felger, blanke frontlysglass og F1 speil det hadde vert kulere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 slett merket, window tinting, endre grillen ;) Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Det er for mye luft mellom dekk og hjulbue.. sett på større felger.. Lite refleksjoner i frontfangeren.. Hva med å dra modden langt? lage en slags C6-R eller no? det kunne blitt kult.. trenger hvertfall større felger og stor spoiler! X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Ikke at jeg har peiling på photoshop men hadde det ikke vært bedre å senket bilen en å strekke den... Mellomrommet i hjulbuene ser jo fulstendig teit ut med så lav bil :rolleyes: Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 slett merket, window tinting, endre grillen ;) hvilket merke?? kan jo ikke ta vekk corvette merket... d er jo krona på verket.. :o Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 jeg ville tatt bort "nesa" det nedre corvettemerket og glatta ut, gå vekk fra det oransje og bruk gjennomsiktig glass istedet,hvite felgerog fangern bør gå ned og litt "bakover" om du skjønner kanskje mindre felger og mer gummi og kant? Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Du kan ta vekk det markerings lyset på bakfangeren, håpne lyktene forran, envt bytte ut til noe töffere som ligger nede. (Ikke flipp) Senking (flytte hjulene lengre opp i hjulbuene, og större felger.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 det var noe usannsynlig mye luft mellom skjerm og dekk der du carbon, stickers, vinge, dekor, reklame... lag en drifter Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Slenger meg på de andre og sier fetere felger og mer jobb på frontfangeren som ikke ser helt hundre ut. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Takk for responsen. Har mange ideer nå. Takker! :naaaws Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 ja det er bra:)...hadde oxo vært chill med en annen grill....+alle de andre forslagene...hvertfall fleste parten av de:)..men en god jobb du har gjort så langt :rolleyes: :) Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 ja det er bra:)...hadde oxo vært chill med en annen grill....+alle de andre forslagene...hvertfall fleste parten av de:)..men en god jobb du har gjort så langt :rolleyes: :) Jo takk for det :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg