Mad_Maxx Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jeg har skaffet meg en Mitsu Galant turbo, til den nette sum av 2500 kr. Bilder kommer i løpet av kvelden.:) yay!! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Gratiss, det var billig ! =) Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^furia\ Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Var ikke mange kronene de nei! Gratulerer =D Siter http://www.mitsubishi-klubben.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jah! blir artig dette! :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Her er bilder. Gadd ikke å legge de ut i går, ble så sent før jeg fikk de beer Trykkmåler øverst til høyre:) Mangler litt listverk, spoilern må nok byttes, fronten er rulla (hvorfor gjør folk sånt?) rød på nytt så det er en del skille, tenninga må stilles, litt kondens i tanken, døde plugger, men hva kan man forvente til 2500 kr? De tre andre alufelgene ligger baki granadaen Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Grattis med ny leke! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Takk takk:D Hvor mye hester er det originalt i disse? Syns ikke den gikk såå bra;) Men kan virke som den ikke lader for fullt:( Den trykkmålern går fort opp til 0 (den prikken i midten av målern) men det skal mye til før den går til neste hakk.. Hører at turboen lader da! oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! når jeg gir turtall:D Artig... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Par bilder til... resten av felga: Motorrom: Bagasjen: Hmm, så i posten til clonebaby at galant turbo skal ha 150-170hk. Det kan min umulig ha. Så da blir det forsking på hva som er galt:( Vet at pakninga til eksosmanifoil er død, skal skifte denne.. Den drar i hvertfall løs hjula lett ved 3-4k rpm og bråslipp av clutch:D Noen som vet om bra plass for å handle performance deler i nord norge? Må vel stikke innom den nye butikken til han lyd på hjul karen i bodø.. Mye vil ha mer, så vil være forberedt til den dagen kommer:D En kompis har en ic liggende som jeg skal overta, får se hvordan det blir;) Mulig jeg driter i å selge energolfen, og stjeler oljekjøler fra den til galanten + gtibremser og stash til den kommende diesel einseren;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Gått langt den bilen din elle? Du får høre med gsi-power hva han ska gjøre med sin glant turbo....kanskje du kan få deg en delebil... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Den er gått 243000. Topp og turbo er nyoverhalt. Hmm, delebil jah.. Skulle nesten hatt en plass å ha den da.. Har lite plass som det er:( Takk for tipset! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Oioi! bare til og gi en lyd om du skal selge motoren din! it fitts like a glove in da colt ya! (kan ikke engelsk :() Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Tviler på at jeg skal selge den med det første;) Blir i såfall når jeg får råd til 2.0 16v turboen fra VR4 galant. kiddie Skal skifte fordelerlokk, rotor, plugger og pluggledninger, får se om den blir friskere da. Pluss at jeg skal få stilt tenninga og bytta pakning til eksosmanifoilen.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 En sjelden fugl og se.Gratulerer med sjelden og pen bil.Så ut som det var lite rust på den Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Vær så snill å kjøp en intercooler til bilen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Døøøh.:D Self skal jeg ha IC!;) Kommer kanskje til helga, er en kompis av han jeg kjøpte biln av som har en. Skikkelig sugerør fra turbo til innsug da!:D Sikkert 1 tom eller noe... Men det blir meg et hælvete å legge rør til IC.. Ørten bøy fra turbo til ic pga den helvetes breie radiatoren.:( Ang. rust så har jeg ikke funnet noe:) Men har ikke vært under bilen ennu, så time vill shåvv! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg