alex_gtr Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 heisann.. åssen blow off ventil anbefaler dere? en med ordentlig kraftig lyd.. ikke plystrelyd lissom..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 heisann..åssen blow off ventil anbefaler dere? en med ordentlig kraftig lyd.. ikke plystrelyd lissom..;) Hei, jeg vil anbefale Turbo XS RFL, hvis du er ute etter mest mulig lyd. Kan fikse et lydklipp til deg i løpet av kvelden, hvis du er interessert i å høre lyden på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Link Kjørte med 1 bars trykk her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Hei. Hvor får jeg tak i sånn Turbo XS RFL ventil? Er de jævla dyre el? Hvordan ser den ut? Er det dobble stempler i dem? Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Hei.Hvor får jeg tak i sånn Turbo XS RFL ventil? Er de jævla dyre el? Hvordan ser den ut? Er det dobble stempler i dem? Hei, vet ihvertfall at Krbtrading.no selger de til 2200,- pr stk. Dyrt, men det er fullt mulig å få de billigere fra f.eks USA, ev. brukt. Ser vel ca. slik ut: (Dårlig bilde, første jeg fant.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg