Catos Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 ojj.. den ble meget pen :P takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 ojj.. den ble meget pen :P takk :D no problemo;) ser du har satt bildet i avataren din:P hehe, men gleder meg til å se mi3kael sin ferdige modd:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 ska modde denne med glede! :D mora mi hadde en sånn før :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Tenkte jeg også skulle prøve meg på en litn modd.. Prøvde å holde den så orginal som mulig, så det er mulig å fikse den tøff uten og robbe pengboka.. vell her er den: Du ser selv hva som er gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 her var min... ikke verdens beste... kunne blitt bedre hadde jeg brukt mer tid..: Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 her var min... ikke verdens beste... kunne blitt bedre hadde jeg brukt mer tid..: Og det gjorde du ikke fordi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Og det gjorde du ikke fordi? er jo grenser på hvor lang tid man gidder å bruke på andres biler... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 hehe, nettop... dessuten holder jeg på med alle sunnyene.. :rolleyes: :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catos Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 hehe :P :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg