Gå til innhold

Politiet og BMW

Ranger emnet


Majty

Anbefalte innlegg

For en stund tilbake fikk en kamerat av meg bil.

En BMW 525 som var stilig og grei. Han hadde på det tidspunktet (og heller ikke nå :)) lappen og dermed stappet vi bilen full og tok den ut for å prøve den litt. Vi kjørte ned på Mc Donalds på lørenskog og kjøpte mat og møtte da på politiet. Ingen verdens ting skjedde. Dette var da på dagtid og det var lyst ute. Etter mørket hadde lagt seg dro vi ut å kjørte, denne gangen til oslo.

På under èn times kjøring ble vi stoppet to ganger av politiet. De sjekket da vogn\førerkort og hadde et sterkt behov for å se øynene mine i lyset (ja, jeg hadde røyka, men ikke det de trodde...) Jeg spurte også om jeg kunne gå ut av bilen bare for å se om situasjonen var litt anspent for dem. Jeg fikk ikke lov noen av gangene vi var i oslo så jeg ga F og ble sittende.

 

Da vi kom til lørenskog og skulle droppe et par folk av fulgte for tredje gang politiet etter oss. Da sjekket de alle som satt på og hadde et lite avhør av alle. Denne gangen gikk jeg ut av bilen uten å spørre men fikk streng beskjed å sette meg inn igjen.

 

Har kjørt mange ganger om nettene før. Med Merchedes,Toyota yaris\corolla\carina, mazda 323\626 og Golf og blitt stoppet tilsammen èn gang.

 

Da er spørsmålet mitt: Hva er det med Politiet og BMW?

Greit jeg skjønner at enkelte kriminelle grupper i samfundet kjører BMW men det betyr da vel ikke at de skal stoppe en BMW hver gang de ser 1, eller har jeg misforstått nå?

X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet*

X-Golf II 1,8L '90 - Solgt

X-Porche 911 '02 banebil i skapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åssen ser bilen ut? Er vel ikke mørk med sota ruter? Kan ha hatt uflaks den dagen ja, kan hende de har fått beskjed om å være på utkikk etter en bil som ligner den dere kjørte rundt i.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det vel for seg at når de ser unger i E34 så pågår det ulovligheter... notin

 

Jeg også, var et kjent objekt når jeg fikk lappen. Ble stoppet og forfulgt, tilslutt når de skjønte at jeg kjørte pent, har de latt meg være. (nesten iaf)

 

Enda ikke fått pes for noe, til tross for mye kreativ kjøring i vinter forran politifolka tilogmed :titties:

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man tar av lexus lyktene og får bilen til å se litt mere "normal" ut så vill nok det hindre deg fra å bli stoppet. Er jo en viss dragning mot det kriminelle miljøet og utseende på bilene til disse folkene sombrero

 

 

Men for å være helt seriøst så kan det være nok at de har fått klager på noe som matchet deres bil, har mye å si det. Ble jo stoppet med min Audi 80 og anklaget for å prøve å stikke av fra Politiet fordi jeg hadde noe å "skjule" hadde lite med audien å gjøre, men heller mere med Politimannen å gjøre, som nemlig hadde trang til å vise seg fram og prøve å skremme folk chicken

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda tilgode å bli stoppa i bmw'en, men i peugeoten blei jeg stoppa 2 ganger, heelt unødvendig..

 

Første gangen kom jeg kjørende bortover ved tusenfryd og kom over 2 politibiler som stod midt i veien å prata.. De flytta seg og jeg kjørte videre.. dvs i 100 meter før blålysa var på bak meg.

Da var det full pakke med alle ut av bilen og bikkje i bilen.. Selfølgelig var det ingenting i det hele tatt de kunne finne i den bilen, men de ga seg ikke så lett og når de da fant en pakke med rizla var det visst julaften og stod fast bestemt på at vi hadde røyka hasj :rolleyes:

Idiotsnut.. prøve å ta folk for noe de ikke har gjordt.. Visste ikke at det ikke var lov til å kjøre bil bare for å kjøre jeg, men skulle faen meg tro det avogtil.

Heldigvis veit jeg bedre enn å la dem holde på sånn en annen gang ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det ikke var lov til å kjøre bil bare for å kjøre jeg, men skulle faen meg tro det avogtil.

 

Står faktisk i lovverket at kjøringen skal ha ett bestemt mål..

Det vil si at kjøring rundt uten mål og mening egentlig er ulovlig! doh

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for at jeg ødelegger tråden litt, men har lurt på dette lenge.

En venn av meg har en bil som han selvfølgelig kjører. Han har ikke førerkortet, så det er galt av han å kjøre, men blir det noen konsekvenser for andre som sitter i bilen mens han kjører?

 

CLK-p0w

 

 

Nei, dt blir det ikke, bara han som kjører/eier bilen som får pes

1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero

1968 Volvo 144 (75HK) :pimp

 

V8 er tingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår