Gå til innhold

NissDataScan

p10

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men svar på en ting da ?

av alle de 1000 planene deres ,

hva får dere gjennomført ??? spess dulle å p10

å hvilken glede får dere ut av den boksen ? et helt ærlig å voksent svar nå ....?

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men svar på en ting da ?

å hvilken glede får dere ut av den boksen ? et helt ærlig å voksent svar nå ....?

Å være bilinteressert handler like mye om å drømme som å faktisk gjennomføre det. Å dele drømmene med andre på et forum fører ofte til at man får inspirasjon til å gjøre noe med drømmene. Men selvfølgelig betyr ikke det at man gjennofører alt man drømmer om å gjennomføre.

Kan gjerne innrømme at ikke alle planene mine har blitt gjennomført.

Men siden du spør, skal du få lista over det jeg har fått gjort:

-Montert Sparco ratt i semsket skinn

-16" LM felger på sommerdekkene (kjøpt brukt og pusset opp og lakkert selv)

-Byttet ut originalhøytalerene forran med komponenthøytalere m/ egne adapterplater

-Montert Cup-speil fra Honda Civic

-Hvite sideblinklys bestilt fra England og montert... EGENHENDIG!

-Lakkert baklysene helrøde

-Montert ekstra instrumenter i midtkonsollen

-Monter stolene fra en '98 mod forran

Og snart ligger Kyb GR2 dempere, costum upper strut mounts (takk til eGtTurbo) samt 40mm senkefjærer å venter på posten.

Og gleden vi får av den boksen har jeg svart på før, men hvis du ikke husker det kan jeg godt gjenta for deg:

Se på alle tallene som endrer seg hele tida mens vi kjørere vel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer og drømmer. Jeg synes det hadde vært kult å ha, men siden bilen er original motormessig så gidder jeg ikke å bruyke penger på det. Hadde jeg fått laptopen min, og hatt et program som kunne lese det hadde jeg heller kjøpt en consult-kabel og lagt til laptopen. Bare for at jeg synes sånt er artig.

Det er mye jeg kunne tenkt meg å gjøre, men fordi jeg ikke tjener allverden som lærling, så har jeg nok med å betale lån, forsikring (koster når bilen har GT etter navnet, og den som kjører er 20 år) og for ikke å snakke om bensin. Det koster også når man liker å tråkke på litt og bruker bilen mye.

Men nå gikk det litt i dass for meg med felgene, så det blir forsinka, så etter det er det senking med Eibach Pro Kit og forhåpentligvis KYB AGX dempere, om det er mulig å få med TÜV dokumenter på disse. Ellers får jeg finne noen andre bra dempere. Ellers har jeg vel ikke noen drømmer jeg maser om som jeg faktisk kunne tenkt meg å gjennomføre..

Alle her har vel hatt tanken om turbo i bakhodet, også jeg. Det er ikke umulig at det kommer i framtiden, om alt ordner seg med jobb osv. Jeg har også lufta tanken om at en 4wd GT med turbo hadde vært sinnsykt fett, men dette er ikke noe jeg hadde gått inn for å gjøre med min.

Så utover det vet jeg ikke helt hva du mener med drømmer.. drømmer om en R33 GTR ;)

Jeg har ikke noen modlist å slenge med, da jeg bare har gjort småting foreløpig. Planene er der, men lærlingelønna mi setter en stopper for det. Tjener bedre nå, så da har jeg muligheten til å få gjort litt ting. Så det kommer nok til å skje en del framover.

Håper dette svarer på spørsmålet, som ble stilt på en grei måte. Da har vi kommet langt :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer og drømmer. Jeg synes det hadde vært kult å ha, men siden bilen er original motormessig så gidder jeg ikke å bruyke penger på det. Hadde jeg fått laptopen min, og hatt et program som kunne lese det hadde jeg heller kjøpt en consult-kabel og lagt til laptopen. Bare for at jeg synes sånt er artig.

Det er mye jeg kunne tenkt meg å gjøre, men fordi jeg ikke tjener allverden som lærling, så har jeg nok med å betale lån, forsikring (koster når bilen har GT etter navnet, og den som kjører er 20 år) og for ikke å snakke om bensin. Det koster også når man liker å tråkke på litt og bruker bilen mye.

Men nå gikk det litt i dass for meg med felgene, så det blir forsinka, så etter det er det senking med Eibach Pro Kit og forhåpentligvis KYB AGX dempere, om det er mulig å få med TÜV dokumenter på disse. Ellers får jeg finne noen andre bra dempere. Ellers har jeg vel ikke noen drømmer jeg maser om som jeg faktisk kunne tenkt meg å gjennomføre..

Alle her har vel hatt tanken om turbo i bakhodet, også jeg. Det er ikke umulig at det kommer i framtiden, om alt ordner seg med jobb osv. Jeg har også lufta tanken om at en 4wd GT med turbo hadde vært sinnsykt fett, men dette er ikke noe jeg hadde gått inn for å gjøre med min.

Så utover det vet jeg ikke helt hva du mener med drømmer.. drømmer om en R33 GTR ;)

Jeg har ikke noen modlist å slenge med, da jeg bare har gjort småting foreløpig. Planene er der, men lærlingelønna mi setter en stopper for det. Tjener bedre nå, så da har jeg muligheten til å få gjort litt ting. Så det kommer nok til å skje en del framover.

Håper dette svarer på spørsmålet, som ble stilt på en grei måte. Da har vi kommet langt :)

DU FÅR TUV PAPIRER MED Eibach FJÆRENE Å KYB DEMPERENE

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra skrive p10 og dulle :)

Jeg vil også ha en slik boks :)

men den kommer litt lengre bak i rekken av andre mods jeg vil ordne først :)

Drømmer:

MAANGE!

inkl: den boksen med masse tall som endrer seg mens man kjører :)

+ en Skyline R33 GTR :D :D

Utført:

nja.. lakkering, felger..

bilen var jo senka fra før..

emblemfri..

har en del liggende..

sotefilm, sidekjørt, lagunaleppe, gitter til front fanger.

Viss jeg får montert dette i kveld etter jobb, så blir det bilder å se i morgen :)

edit: beklager kjørte denne tråden litt ut av spor..

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU FÅR TUV PAPIRER MED Eibach FJÆRENE Å KYB DEMPERENE

Man får det med AGX'ene og ja? Nydelig, akkurat det jeg ville høre.

Ellers er vel Eibach noe av det bedre man kan kjøpe? Hørte noe om at Nissan selv anbefaler Eibach eller noe..

Har uansett ikke hørt annet enn gode ting om Eibach, så de burde bli bra :)

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke umulig at det kommer i framtiden, om alt ordner seg med jobb osv.

men lærlingelønna mi setter en stopper for det.

Fagarbeider lønn er ikkje noe Dans på Roser det heller!..

Eg tjener jo mer nå enn eg har noen gang gjort før, men med inntekter,

følger selvsagt også utgifter..!!

Ting som du kan prøve og styre unna er Dame...! Flytte hjemmefra..

Og bruk alltid Kondom! :D :D

Plukk opp billige tøser for 1 nattshump..! Kjapt, Trygt og billig!! :titties:

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men svar på en ting da ?

æ ællæ trøndæræ som dæ like stokk domæ?

PS. Vi sitter å kjeder oss her hjemme hos meg. Kan du ikke komme med flere innlegg så stikker en av oss opp og kjøper pottetgull og brus mens vi forlenger livene våre med noen ekstra år etter å ha lest det du skriver?

Er det mulig å bestille deg som konferansier for unga i nabolaget? Du kan få låne klovnedrakt av oss på jobben

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Pent. Regner med at kjerringa di ikke er så mye på bilforumet? ;)

Håper ikkje det! :rolleyes:

Misforstå meg rett her altså, det er ikkje no galt med Kone og barn, for å si det

sånn, det er faktiskt helt topp..! Men, det svelger unna økonomien og

fritiden din...

Så, vist du vil gjøre no gromt ut av bilinteressen din, så må du nesten gjøre

kompromiss..

Men for all del, du tjener sikkert graps når du er fagarbeider, noe eg ikkje gjør.

Og det går jo ann og finne ei jente som har samme interessene! :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Jeg har stasjonsvogn men ingen barn. Ikke meg bekjent i hvertfall. Og ikke kone heller. Men dama oppfører seg som om vi skulle vært gift. Så jeg under fært på hvordan det blir om vi en gang skulle bli det. Men nå lurer ett huskjøp rett rundt hjørnet tror jeg. Litt lei av å bo i kjelleren til muttern og fattern nå. Og dermed spøker det fært for GT planene mine.

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ ællæ trøndæræ som dæ like stokk domæ?

PS. Vi sitter å kjeder oss her hjemme hos meg. Kan du ikke komme med flere innlegg så stikker en av oss opp og kjøper pottetgull og brus mens vi forlenger livene våre med noen ekstra år etter å ha lest det du skriver?

Er det mulig å bestille deg som konferansier for unga i nabolaget? Du kan få låne klovnedrakt av oss på jobben

e nokk ikke trønder din sau sombrero

du e nokk ikke den skarpeste kniven i skuffen du heller

men du jobber på rema 1000 på langhus du...

å dær er vel dere vant med klovner :P

1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikkje det! :rolleyes:

Misforstå meg rett her altså, det er ikkje no galt med Kone og barn, for å si det

sånn, det er faktiskt helt topp..! Men, det svelger unna økonomien og

fritiden din...

Så, vist du vil gjøre no gromt ut av bilinteressen din, så må du nesten gjøre

kompromiss..

Men for all del, du tjener sikkert graps når du er fagarbeider, noe eg ikkje gjør.

Og det går jo ann og finne ei jente som har samme interessene! :D

Helvettes. Ei med samme interesse må man jo hvertfall unngå! Ser på deg med de jævla søte øynene, og bare "kan ikke du kjøpe noen fine felger til meg da?" osv..det hadde sugd. Man må finne seg ei som ikke interesserer seg for bil..men er veldig tolerant for andre interesser. Ho må jo ha interesser ho og, men kanskje noe billig? Kanskje finne ei som samler på sokker eller noe..sokker ja. Samler-sokker kan vel uansett ikke være så dyre?

Jeg er så heldig(?) at jeg ikke har dame for tiden. Er sånn bløt mann og håpløs romantiker til tider (er det ikke det man kaller det når man bare er håpløs?)..Liker å gi damene presanger og sette litt stas på dem da. Ikke tøfle hjemme hele tiden liksom, men om man finner eg noe som betyr noe, så liker jeg å vise det. Akkurat som med bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e nokk ikke trønder din sau sombrero

du e nokk ikke den skarpeste kniven i skuffen du heller

men du jobber på rema 1000 på langhus du...

å dær er vel dere vant med klovner :P

Sau? Nei fy så stygt ord. Da bare oppfører du deg som en da? Bruker jo mere Æ enn en normalt sliten trønder. Tydeligvis skarpere enn deg.

Japp. Jobber der. Mange klovner der, men sammenliknet med deg så er det ytters få.

Om du hadde klart å komme med noe vittig å si en dag så kanskje stemningen hadde steget noen hakk her. Eller er det litt dumt kanskje? Det er ett seriøst sp.mål...

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider