sRt Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Du kan jo alltids prøve å finne bilde av en krasjet Koenigsegg :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 det nærmeste jeg kom var da denne kræsj testen! crashtest nesten litt skam og måtte teste bilene på den måten :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Tror ikke det finnes noen kræsja Koenigsegger i verden, det nærmeste må vell være det som "<Tor3>" la ut bilde av. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Litt trailer light kansje?? Haha Sigurd!! VELDIG MORSOMT!! :hammer :hammer :hammer Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Ettersom ingen har noe ønsker så fyrer jeg bare igang her: Jeg vil se en gul Nissan Laurel (c32)drag-bil! Hehe...vet den skal være en plass. Har sett det. Good Luck guys! happyhappy Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Værsågod! http://www.trinituner.com/tweety/tweety.asp Jeg vil ha en Ford Scorpio drag-bil (vet ikke om det finnes en gang) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 :wave :wave Hehe...tenkte den skulle blir vanskelig men det er nå greit :) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 seff fins det scorpio dragbiler cheers Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 :hammer :hammer :hammer hehe...drit bra!! Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Min tur da vel, jeg vil se en Golf 1 eller 2 i skikkelig slædd :hammer Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Tror ikke det finnes noen kræsja Koenigsegger i verden, det nærmeste må vell være det som "<Tor3>" la ut bilde av. Jeg vet det, derfor jeg sa at han alltids kunne prøve å finne det om han kjedet seg... for da blir han sittende evig å lete... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 siden westside ikke oppga noen ønsker, har jeg lyst til og se en golf syncro ( mk2 eller mk3) som burner på alle fire hjula ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 siden westside ikke oppga noen ønsker, har jeg lyst til og se en golf syncro ( mk2 eller mk3) som burner på alle fire hjula ! vet ikke om det er en syncro, men det er en burnout vertfall... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 hmmm... vrien den der, nærmeste jeg kom var på snø, og ligner vel mer på en sladd...: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg