Sea_West Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hmm kom ikke hjem før nå men oki. Denne blir litt rar MEN Vil se en ordentlig nedgjørma Nissan Patrol. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 beste jeg fant... Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 disse fant jeg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 1 2 fant 2 stk Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hmm vet ikke om det er noe tidsfrist eller noe, men ok Synes Nax fortjente denne. Så da gir jeg pinnen til deg Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 åå han er ikke på :( doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 kanskje gi den til noen andre da *kremt* *host*( har ikke hals igjen etter russetiden) Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Da Nax ikke har svart på to timer.. så tar jeg meg den frihet ved å gi den neste oppgaven! hmm... ...dere skal finne: En totalvraket SM crosser altså med SM hjul! takk Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Da Nax ikke har svart på to timer.. så tar jeg meg den frihet ved å gi den neste oppgaven! hmm... ...dere skal finne: En totalvraket SM crosser altså med SM hjul! takk en crosser er ikke en bil!!! dette er en BIL-BILDE jakt! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hehe vanskelig og lese vettu :P da tar jeg meg den friheten i og velge!! jeg vil se en overstyla fiat lupo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 går ut på att en spør etter ett bilde (her syns jeg det skal være bil/motor inspirert) og den som finner ett sånt bilde, må få det godkjent av den som spurte Got it? Trur det går bra med den SM'en jeg spurte om! dessuten har det jo vært en del biler her nå...=) Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hmm vet ikke om det er noe tidsfrist eller noe, men ok Synes Nax fortjente denne. Så da gir jeg pinnen til deg Var det ikke nissan patrol du spurte om da??? var ikke det du kåra som vinner!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Jeg vil se en Peugeot 505 i breisladd :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Jeg vil se en Peugeot 505 i breisladd :D Ikke lett denne nei.. leita som f... men fant til slutt:) Etter enda mere intens leting fant jeg dette! ploppa opp på msn Pudding:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg