pacecar Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 om det stemmer..vil jeg se rå mini.. ikke norsk..med felg og utbyggere.. en tøff mini ..gamle typen :coplight Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 den var feeet da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReodorF Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Siter 1995 Volvo 855 2.5i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Duger denna da du som ønska mini ? :D http://www.cardomain.com/ride/2216528 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 :win Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 den var bare FEET! noen nye ønsker?! hvis ikke kommer jeg med et lite ønske :) en MB 190E med breddekitt! (ikke no sånn EVO greier , men ordentlig brei! og heller ikke noe sånn race-car!) men gatebil! Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Er dette godkjent? Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Det der er en evo.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Denne da... Eller kanskje denne? :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ok..hvis den er godkjent og ingen har ønsker..vil jeg se chevy camaro med hjul-løft!:rolleyes: Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 grinchy Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Denne da... Godkjent , men tror det også er EVO breddinga, men den var så fet atte den er godkjent ahahahhaha men vet noen hvor man får byggesett til slike baklykter ? (di diode-ringene (hovedlys) + senterenhet m/ bremselys/blinklys etc.... ) har sett slike byggesett deler til salgs en plass men kan ikke komme på hvor??!! Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Siden ingen har kommet med noe nytt ønske vil jeg se bilde av Mercedesen som snurret rundt på Mulsanne strekket i Le Mans 24-timersløp for noen år siden. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Siden ingen har kommet med noe nytt ønske vil jeg se bilde av Mercedesen som snurret rundt på Mulsanne strekket i Le Mans 24-timersløp for noen år siden. Mercedes CLR i svevet over kulen på mulsanne strekket : pent bilde av et par som har bakkekontakten i orden ;) jeg ønsker å se en 1967 Ford Mustang HT coupe 65B.... (kun produsert i 75stk eksemplarer, 1stk i norge (mora mi eier den blah ), vil helst se en annen en den som går her i norge dah , jah, for den kan jeg studere så mye jeg vil ;) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Vet ikke helt hva du mener med "65B"? men anyway. Fant en fiiin 67 Ht til deg hvertfall! Vil se en CLK GTR Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg