Gå til innhold

Inbrudd i natt ja!

Ranger emnet


CarFreak!

Anbefalte innlegg

Kan informere om at det var inbrudd i bilen til bror i natt :( De/han/hun hadde dratt ut hele cd'spilleren. De hadde ødelagt låsen for å komme inn (passat 01 modell.) Og dette skjedde på gårsplassen våres, rett under vinduet mitt som stod på vidt gap, og jeg merket ikke noe! wtf? Snakk om frekke tyve(er), må være utrolig kalde! Er ganske bra med utelys og huset/gårdsplassen ligger helt nede ved veien å! angry Pluss at det var en rimelig dyr spiller! Men er kanskje ikke det som er det værste, er jo skrutrekker merker overalt! :knob: Må bruke mye tid på å få fikset det!

 

Nei, påtide å kjøpe seg vakt bikkje!

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekker forsikring det? Hvorfor har ikke bruttern din montert alarm? Men det gjør han vel det nå? :rolleyes:

 

Han trodde han hadde alarm faktisk! Stod det i annonsen når han kjøpte bilen...! Så han har ikke giddi å sjekke ut om det stemmer. Så blir vel alarm nå ja, men tror alarmen hadde blitt skrudd av uansette, for tyven hadde fått "vridd om". og da skrur jo alarmen seg av! doh

 

Det dekkes på forsikringen heldigvis. Men må jo ut med en egenandel på 4k eller no sånt, og bryke mye tid på å fikse det angry

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trodde han hadde alarm faktisk! Stod det i annonsen når han kjøpte bilen...! Så han har ikke giddi å sjekke ut om det stemmer. Så blir vel alarm nå ja, men tror alarmen hadde blitt skrudd av uansette, for tyven hadde fått "vridd om". og da skrur jo alarmen seg av! doh

 

Det dekkes på forsikringen heldigvis. Men må jo ut med en egenandel på 4k eller no sånt, og bryke mye tid på å fikse det angry

Synd at folk ikke la andres ligge i fred..

 

Men TRODDE han hadde alarm? Hahaha, seriøst ahahahahaha :knob:

Og nei, alarmen ville ikke skrudd seg av da den er styrt av en fjernkontroll (altså elektronisk ikke manuelt)

 

Dagens latter :P Men regner med at bilen var utstyrt med fjernstyrt sentrallås, så jeg kan jo alltids skjønne at enkelte blir lurt ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at folk ikke la andres ligge i fred..

 

Men TRODDE han hadde alarm? Hahaha, seriøst ahahahahaha :knob:

Og nei, alarmen ville ikke skrudd seg av da den er styrt av en fjernkontroll (altså elektronisk ikke manuelt)

 

Dagens latter :P Men regner med at bilen var utstyrt med fjernstyrt sentrallås, så jeg kan jo alltids skjønne at enkelte blir lurt ;)

 

Det du skriver stemmer ikke... Hva vet du egentlig om orginal vw alarm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver stemmer ikke... Hva vet du egentlig om orginal vw alarm?

Absolutt ingenting skal jeg si deg..

Hvis en orignal VW alarm fungerer på denne måten er den jo totalt ubrukelig og jeg setter sterke tvil til at den da er FG godkjent.

Beklager hvis jeg sier noe feil, men en alarm som er styrt av dørlåsen? Ikke mye å sette sin lit til...

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingenting skal jeg si deg..

Hvis en orignal VW alarm fungerer på denne måten er den jo totalt ubrukelig og jeg setter sterke tvil til at den da er FG godkjent.

Beklager hvis jeg sier noe feil, men en alarm som er styrt av dørlåsen? Ikke mye å sette sin lit til...

 

Ganske latterlig ja... Tror utviklerene ikke tenkte så langt notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det med inbruddet, hvilken spiller var det da?

 

Det du skriver stemmer ikke... Hva vet du egentlig om orginal vw alarm?

 

Så hvis du da sitter inne i bilen og bilen er låst utenifra, og trekker opp låsepinnen innenifra... går det da en alarm?? Ikke narr meg til å le notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det med inbruddet, hvilken spiller var det da?

 

 

 

Så hvis du da sitter inne i bilen og bilen er låst utenifra, og trekker opp låsepinnen innenifra... går det da en alarm?? Ikke narr meg til å le notin

 

Ingen låsepinne å dra opp, så da får man håpe at du sitter godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det med inbruddet, hvilken spiller var det da?

 

 

 

Så hvis du da sitter inne i bilen og bilen er låst utenifra, og trekker opp låsepinnen innenifra... går det da en alarm?? Ikke narr meg til å le notin

 

En Sony spiler, vet ikke hvordan. Har sånn børstet metall forran..... som har blitt lakket litt eller noe sånt....

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår