113deluxe Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Da jeg kjørte hjem iste kom det en merkelig lyd i motoren, høres ut som en blanding av skriking og banking, lyden er lik ved alle turtall, uansett om bilen står på tomgang eller bånn rus.Lyden kom altså helt plutselig uten å ha hatt noen ulyder før. Noen som har en formening om hva det er?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Tips: Åpne panseret Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Tips: Åpne panseret No shit sherlock,;) Vet ikke hva jeg skal se etter der da. Høres nesten ut som noe er løst og ligger å skrangler og slår. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Da legger du øret nedtil, og prøver å høre hvor det kommer fra. Pass på luggen og dynamoreima.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Luggen er nystussa så ingen fare...høres ut som det kommer fra den siden reg reima osv sitter...får sjekke om strammehjulet er helt kaputt. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 vannpumpen er jo kjent for å bråke litt når de blir gamle og slitte Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ja men det kommer vel ikke sånn helt plutselig? Var ingen ulyd når jeg satte den ifra meg idag til morgenen og når jeg startet den for å kjøre hjem på ettermiddagen var lyden der. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Sett et skrujern (helst stort) ned mot de forskjellige motorkomponentene, og hvil øret mot det. Det blir akkurat som legens stetoskop. (PS! Håndtaket inn mot øret. ;) ) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Da fant jeg ut hva lyden kom av, kaputt dynamo, akselen som går inn på dynamoen er helt løs og slarkete. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Bytt lager i dynamoen. Det blir mye billigere enn å kjøpe ny. Nye lager blir ca 2ookr. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Pass på luggen og dynamoreima.. Hahahahaha! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Bytt lager i dynamoen. Det blir mye billigere enn å kjøpe ny.Nye lager blir ca 2ookr. Dette har de på møller eller?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg