Gå til innhold

Østfold-streetmeet vår/sommer 2005

Ranger emnet


Jens

Anbefalte innlegg

Til deg som satt og så på barnetv i bimmer'n.

Hva definerer du med et streetmeet?

Jeg ser på et streetmeet som et samlingspunkt for folk med bilinteresse som kan rusle rundt å se på andres biler og kunne treffe kjennte som ukjennte.

Jeg synes det er artig å se på når folk leker seg litt, men dette er da ikke et must for at det skal være morro!

Det blir hva man gjør det til selv.

 

Folk dro pga. regnet.

Verken så eller hørte noe om politiet.

Mulig de kom senere.....

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De fleste dro nok pga. regnet.... vet at jeg gjorde det iallefall...

 

Og du klager på at ingen burna etc, men jeg så da ikke at du gjorde det heller.

Ikke kast stein i glasshus, er greit å tenke på.

 

 

nope-mx3

 

 

Man børner ikke med en 7serie Tyskerbrakke, så vet du det liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei din ost..

For det første, du har ikke en dritt med hvordan jeg oppdrar ungen min!

Han gråt ikke en gang igår og han er veldig glad i å komme seg ut og titte på ting som f.eks biler og andre mennesker! (han er sosial, noe som visse andre ikke er like flinke til??)

For det andre, så kan jeg ikke huske å ha sett bilen din der igår engang, så var sikkert en gammel gubbebil som verken jeg eller min sønn (markus) fant interesant!

Og for det tredje, så trenger du ikke slenge dritt om andre sine biler bare fordi du har en annen mening om hvilke biler som er kule og tøffe (husk at andre kanskje ikke vil kjøre gubbebil når dem er under 30år)

 

Skjønner ikke hvorfor du er så negativ, men som sagt ikke alle personer er like!

Både Markus og jeg hadde det fint igår og snakket med mange kjentfolk og nye folk med morsomme biler..

 

Daniel

 

Sorry, men jeg mener at spebarn kan være hjemme ikke på Streemeet, det er jo liksom ingen syklubb selvom man skulle tro at det var det man var på i går kveld. Og den Bmw'n er kanskje ikke helt gubbet hvis man studerer den nærmere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så galt med barn på slike treff? Synes det er helt greit med barn på streetmeets jeg. Det er per i dag ikke aldersgrense på sånne treff.

 

Dessuten dro de fleste på grunn av været ( da mener jeg vi som var sosiale og ikke satt å stura inne i bilene våre). Hvis det er så kult å skryte om at du har Lsd skjerm i bilen din kunne du vel heller sett på tv hjemme.. Et biltreff skal være en sosial samling, se på andre biler og andres prosjekter, du satt jo bare i bilen din for du mente det ikke var noen fete biler der, da kunne du vel dratt hjem å titta på internett i stedet da..

 

God jul :)

 

Det er sikkert ikke galt med barn på treff, kommer kanskje litt ann på alderen, men og dra med seg spebarn blir helt feil for meg liksom. Den ungen var vel knapt nok 6mnd gammel. Man dra jo dit for og prate bil og kanskje la seg inspireres (Noen man ikke ble igår) og se at andre gjør ting som ikke er helt lov, burning og herjing er noe av det som ikke er helt lov men kult og se på, så hvorfor skal da en på 7år stå og se på at andre gjør noe som er ulovelig, det får han gjort tidsnok, ikke noe han trenger og være med på i så ung alder.

 

Og vi satt jo i bilen min og var kjempe sosial på vår måte, hvorfor kritisere det, er det noe galt med det at vi heller valgte vår måte og være sosial på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg mener at spebarn kan være hjemme ikke på Streemeet, det er jo liksom ingen syklubb selvom man skulle tro at det var det man var på i går kveld. Og den Bmw'n er kanskje ikke helt gubbet hvis man studerer den nærmere. :)

 

 

Audien min er jo også helt rå hvis du studerer den..

men du så ikke meg sitte i den hele kvelden vel?

Jenta mi var på jentefest igår kveld for en gangs skyld, så jeg måtte ta han med meg , eller bare sitte hjemme og råtne.. og du så jo selv hva som ble valgt! Og sist jeg sjekket etter så var det ikke sønnen min som slo en stoppe for burning og herjing på treffet igår...

 

Og jenta mi ville legge til at Markus ikke er ett spebarn lenger!

Og at han bare har godt av å komme seg ut av huset og gjøre litt forskjellige ting..Han er nok hjemme som han er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok garantert den som hadde med den mest påkostede bilen der igår, så jeg vet ikke helt jeg...

 

Synes nå ikke det er så sært å ikke like burning... det er stort sett hovedgrunnen til at det er særdeles få plasser vi får lov å samle oss..

Ingen som eier store fine plasser som vil ha den ødelagt pga. noen få som absolutt må herje og burne.

 

Jeg kommer garantert på neste treff også, og jeg kommer til å le like mye av usosiale folk som ikke tør stikke snuta ut av bilen sin pga. det ikke er noen "bra" biler der.

 

Og hva du eventuelt måtte mene om meg er knekkende likegyldig :)

 

Jeg hadde det veldig bra igår, masse hyggelige folk og en del fine biler.

Det vet jeg jeg vil få på de neste treffa også. Alltid morro å treffe folk kjente og nye.

 

Og til de som ikke går ut av bilen pga. det ikke er noen interessante biler der, de kan ikke være mye bilinteresserte.

 

Jeg hater f.eks Volvo 240, men om det kommer en som er virkelig forsegjort, og med en en heftig bygd motor, (som f.eks den Kawagrønne som gikk i fr.stad før), så synes jeg det er veldig morro å titte på hvordan de har gjort ting.

Selv om jeg synes den ser ut som en margarinboks.

 

nope-mx3

 

Hvem bil var det? Så ingen hyper påkosta biler der jeg, og ikke var det noen fete fine biler der heller, så da er det kanskje ikke så rart at du hadde den mest påkosta bilen, for de fleste bilene som stod der var biler til max 50tusen, (Det er ingen kritikk det da, så vet dere det, biler til 50tusen kan være vel så bra'e biler en dyrere kjerrer men jeg så ingen fine biler der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele tråden. Skal begynne med å si at jeg er en stolt eier av en Golf3 1.4l med masse plastikk. Neon lys er det også. Jeg er ikke noen stor beundrer av BMW, men det finnes selvfølgelig unntak. Jeg kom til FMV ca ved 21.30 tiden, og rakk ikke komme meg ut av bilen engang nesten før politiet kom. Hvorfor vi ble kasta bort var for at noen hadde svidd litt gummi og råkjørt litt, og at det ikke er noen parkeringsplass så vi ikke fikk parkere der. for å være ærlig, så tror jeg ikke polti hadde møtt opp engang om det ikke hadde vert for råkjøringa. Og til deg som sier at det ikke ligger noe sjel i biler med liten motor og mye plastikk: hva er det da når folk bruker masse timer på å modifisere ting sånn som dem vil ha det, og jobber dag ut og dag inn for å få rå til å fortsette på prosjektet? Og om det med ungen. Synes det er bra du lærer han interressn for bil tidlig jeg. håper alle kommer på neste treff jeg, men med litt bedre innstilling. de jeg snakker om skjønner sikkert hvem dem er.

 

Mvh

 

Så det var du med neonlysa i grillen? De er skjevt montert så vet du det, og når du nå skal ha disse teite lysene så kan du vel montere dem riktig? Prøv og gjør det på nytt men da monterer du dem sånn at man ikke ser neonrørene, man skal kun se at det kommer en glød gjennom grillen din, ikke hele neonrøra som atpåtil var skjevt og stod og dingla bakom grillen.

 

Og den eneste jeg så som råkjørte var vaktselskapets bil, han spant jo over plassen der i over 100km/t, så det er han som skal ha kjefta for det. Men den burningen som ble fortatt der ble foretatt på en måte som ikke var til fare for andre, og han hadde fullkontroll, så tommelen opp til han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bil var det? Så ingen hyper påkosta biler der jeg, og ikke var det noen fete fine biler der heller, så da er det kanskje ikke så rart at du hadde den mest påkosta bilen, for de fleste bilene som stod der var biler til max 50tusen, (Det er ingen kritikk det da, så vet dere det, biler til 50tusen kan være vel så bra'e biler en dyrere kjerrer men jeg så ingen fine biler der)

 

Tja, jeg har lagt over 100.000 bare i deler, og den kostet ikke akkurat 50.000 eller mindre når jeg kjøpte den. Hadde du gått ut av bilen og gått rundt og titta hadde du kanskje sett opptil flere biler til over 200.000 der og.

 

Bare håper vi får se din med Skikkelige skilt neste gang....

 

Fins faktisk noen av oss som gjør mer en kun utseende (selv om jeg har gjort litt av det også).

 

Ligger an til datsprut nå snart, så får man se....

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du med neonlysa i grillen? De er skjevt montert så vet du det, og når du nå skal ha disse teite lysene så kan du vel montere dem riktig? Prøv og gjør det på nytt men da monterer du dem sånn at man ikke ser neonrørene, man skal kun se at det kommer en glød gjennom grillen din, ikke hele neonrøra som atpåtil var skjevt og stod og dingla bakom grillen.

 

Og den eneste jeg så som råkjørte var vaktselskapets bil, han spant jo over plassen der i over 100km/t, så det er han som skal ha kjefta for det. Men den burningen som ble fortatt der ble foretatt på en måte som ikke var til fare for andre, og han hadde fullkontroll, så tommelen opp til han. :)

Var nok ikke meg du så med neonlysa skjevt montert i grillen nei. mine er montert rett, og du ser ikke noen av røra. ikke hadde jeg dem på der borte heller.

 

Og polti sa til meg at de hadde fått annmeldelser om råkjøring der.

Så den råkjøringa bare ødelegger for alle. er vel ikke vits at noen skal få noen sekunder med morro for å så ødelegge for resten.

 

Bilen min kosta meg bare 45.000, men har kosta en del i plastikk og stereo. er det som er prioriert på bilen min. er ikke ofte jeg får brukt 300gamp, så jeg satser heller på en bil som folk snur seg etter. men nekter ikke for at det skulle vert morro med litt bedre drag.

 

er bildet i avetaren din tatt fra bruktbilhandelen på rolvsøyveien forresten?

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som satt og så på barnetv i bimmer'n.

Hva definerer du med et streetmeet?

Jeg ser på et streetmeet som et samlingspunkt for folk med bilinteresse som kan rusle rundt å se på andres biler og kunne treffe kjennte som ukjennte.

Jeg synes det er artig å se på når folk leker seg litt, men dette er da ikke et must for at det skal være morro!

Det blir hva man gjør det til selv.

 

Folk dro pga. regnet.

Verken så eller hørte noe om politiet.

Mulig de kom senere.....

 

Jeg definerer vel Streemeet som litt på kanten av det lovlige, der folk med interesse for bil samler seg for og ha det trivelig og morsomt, så er det opptil hver enkelt hva dem gjør der og det skal ikke være noen som bestemmer hva en kan gjøre eller ikke, så hvis en eller flere vil spinne og burne så gjør dem det, og hvis en vil vise frem det dyre anlegget sitt og spille det den makter og klarer, vel da gjør han det uten at noen kan hindre han i og gjøre det, og hvis noen vil teste kjerrene sine mot andres, vel da gjør dem det og vi kan stå og se på det. (Synd det er så lite av det for det hadde vært morsomt og sett på). Streemeet skal vel være en samlingsplass for den harde kjernen i bilmiljøet? Igår var det stortsett bare kyllingene med japseblekket som hadde samla seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man børner ikke med en 7serie Tyskerbrakke, så vet du det liksom. :)

 

ååhh? det var ironi håper jeg?

for var det ikke du som fsr ble rimelig forbanna på for at du burna i pitten på treffet hannes i våres?

 

Og hadde du gått ut av bilen din og titta ordentlig på bilene så hadde du sett at blandt annet jannis sin bil er VELDIG påkosta. digga den bilen. en av få MX3'er jeg har sett som er ordentlig kule i utseende. titta inn i bilen til jannis og fy det var strøkent og fint, godt over 50.000 vil nok jeg tru.

 

så nå trur jeg at vi skal slutte og kaste så mye stein i glasshus her.

 

Foresten dolk. veldig pen bmw. og hadde du gått ut ville nok flere sagt det til deg der og da.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har lagt over 100.000 bare i deler, og den kostet ikke akkurat 50.000 eller mindre når jeg kjøpte den. Hadde du gått ut av bilen og gått rundt og titta hadde du kanskje sett opptil flere biler til over 200.000 der og.

 

Bare håper vi får se din med Skikkelige skilt neste gang....

 

Fins faktisk noen av oss som gjør mer en kun utseende (selv om jeg har gjort litt av det også).

 

Ligger an til datsprut nå snart, så får man se....

 

nope-mx3

 

 

Faen, dyr plastikk til den lille kjerra, for motormessig har du vel ikke gjort stort med? Hva om du hadde brukt de pengene du har brukt på og ødelegge bilens utseende på noe skikkelig no, ja da hadde du hatt en grom bil, men i stedefor triller du rundt i en av landets kjedeligste biler. (Rart at folk ikke fatter dette selv og skjønner hvor dumt det er.) Men klart, gjør hva du vil med bilen din, men ikke forvent det at alle gidder og gå ut av bilene sine når det bare står overstyla biler på plassen, ikke alle som liker den slags, så respekter oss slik som vi respekterer dere, vi lot dere være i fred, enkelt og greit liksom. Vi satt og ventet på det vi liker men det kom ingen slike biler dit og hvis du syns det er sært, vel da bør du ta deg sammen og tenke over hva du skriver her inne, for er det noen som er sære så må det vel være deg og din mening om at alle skal, og må ut og springe rundt riskoker bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, dyr plastikk til den lille kjerra, for motormessig har du vel ikke gjort stort med? Hva om du hadde brukt de pengene du har brukt på og ødelegge bilens utseende på noe skikkelig no, ja da hadde du hatt en grom bil, men i stedefor triller du rundt i en av landets kjedeligste biler. (Rart at folk ikke fatter dette selv og skjønner hvor dumt det er.) Men klart, gjør hva du vil med bilen din, men ikke forvent det at alle gidder og gå ut av bilene sine når det bare står overstyla biler på plassen, ikke alle som liker den slags, så respekter oss slik som vi respekterer dere, vi lot dere være i fred, enkelt og greit liksom. Vi satt og ventet på det vi liker men det kom ingen slike biler dit og hvis du syns det er sært, vel da bør du ta deg sammen og tenke over hva du skriver her inne, for er det noen som er sære så må det vel være deg og din mening om at alle skal, og må ut og springe rundt riskoker bilene.

 

hahaha, du har tydeligvis null peil på hva som er gjort med min :)

menmen, jeg hever meg over deg jeg, du har tydeligvis noen store personlige problemer eller.no :)

Mye kjipt som skjer i livet ditt nå?

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår