Gå til innhold

Fisheye???

Ranger emnet


Mark1

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Originally posted by Hopless

Noen som veit hvor man får tak fisheye linse?

 

fant ei linse hos videoutstyr men den kosta 4000kr og det er litt drøyt.

linsa skal sitte på ett sony kamera 35-39mm

Fish eye blir på en måte igjen som vidvinkel-... men vil nokk regne med at alle sjapper har dem. og de er D Y R E...

 

det er ikke verdt penga for å få en dritt effekt på kameraen...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Originally posted by rdl

Fish eye blir på en måte igjen som vidvinkel-... men vil nokk regne med at alle sjapper har dem. og de er D Y R E...

 

det er ikke verdt penga for å få en dritt effekt på kameraen...

 

kjøpte en fish eye linse i dag til mitt canon dv kamera. betalte vel ca 1500 med adaptere til mitt kamera osv.. Er VELDIG fornøyd.. Skaper en sinnsyk kul effekt + at når man zoomer forsvinner vinkel effekten oxo. Ideèlt ved filming inni bilen / inni hus / folke mengder etc... av typen soligor. Og ALLE SJAPPER HAR DEM IKKE.. var i tolv butikker før jeg fant denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

fisheye er ganske genialt det, om man føler at man har bruk for det, og bruker det i riktige sammenhenger.. det er ikke alltid like kult å HELT feil proporsjoner på altmulig..

 

og.. det er ikke så forferdelig dyrt.. som nevnt tidligere.. rundt 1500 for en allright linse..

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Originally posted by rl1

 

kjøpte en fish eye linse i dag til mitt canon dv kamera. betalte vel ca 1500 med adaptere til mitt kamera osv.. Er VELDIG fornøyd.. Skaper en sinnsyk kul effekt + at når man zoomer forsvinner vinkel effekten oxo. Ideèlt ved filming inni bilen / inni hus / folke mengder etc... av typen soligor. Og ALLE SJAPPER HAR DEM IKKE.. var i tolv butikker før jeg fant denne.

 

Gammel tråd.

Men hvor var det han kjøpte denne (ser det er lenge siden han har vært aktiv her).

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

 

Gammel tråd.

Men hvor var det han kjøpte denne (ser det er lenge siden han har vært aktiv her).

 

Orginale liser for du bestilt over alt...(Nesten) Jobber på elkjøp og vi kan bestile det fra sony, koster da ca 2000 mener jeg å huske. Ellers så har oslo kamera service noe universal greier som fungerer bra..(Har ikke testet selv, men kjent merke)

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår