BimmerFanatic Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Selvsagt lyder rekkesekserne til BMW som musikk i mine ører. Hør f.eks. på lyden til denne E30 M3'en som jeg fimet på Knutstorp (S) i 1999: brzaaaaagh. Det bør kanskje nevnes at det sitter en 3-liters E36 M3 motor med karbon-innsug i denne bilen. Legg forresten også merke til antall dører på denne bilen... ;-) Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 ..grei nok lyd i en rekkesekser:) Men egentlig så er jo det meste som skiller seg fra rekke-firer standarden mer spennende rent lydmessig ...iallefall i mine ører.. det er riktignok noen rekkefirere med grei nok lyd...men noen sylindre fra/til endrer lydbildet. Rekke åttere er litt kuult det også...men ikke så tøff lyd som f.eks en trimmet ford flathead V-8 Var på et skikkelig rockabilly treff ifjor sommer.. og utpå kvelden ble det mye rusing... artig å høre en symfoni av v-twins, v-åttere og rekkemotorer i både sideventilert og toppventilert utførelser...muligens også noen halvtopper også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by Gran Turismo 3 Det hørtes ut som en vaskemaskin.. lol :rolleyes: Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thag3 Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 støvsuger spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by Thag3 støvsuger spør du meg. Hørte noen lyden i en eller annen gammel audi å rudskogen i sommer? Det var støvsuger lyd det! bråka noe syykt! Hva var det med den? haddde ikke han gjort noe med turboen og exosen? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 INGENTING....jeg sier INGENTING slår denne lyden her!!! Lyden av en Audi Sportquattro S1 Pikes Peak version.Også kalt Batmobile pga alle vingene http://www.haller-motorsport.de/Englisch%20Haller-Motorsport/S1.mp3 Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Har fått mange positive komentarer på lyden i bilen min. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Her er min 3 på topp 1. Polo G40 2. Ferrari 360 Modena 3. BMW M3 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Her er min 3 på topp: Flåklypa bilen (på filmen) Audi S2 Min egen Accord Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Det jeg syns er imponerans med bmw er at det er den samme lyden i (nesten) alle motorer de har som er rekkesekser! De er flinke til å lage motorer som ikke trenger pustehjelp og :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg