Gå til innhold

Angeleyes! BMW vs. VW

Ranger emnet


Polo-jenta

Anbefalte innlegg

325 er vel ikke akkurat no vill maskin det heller?? omtrent som å si at en accord 2 liter med 140 hester er samme bil som accord type-r som har 2,2 liter og 211 hester forde de har nesten like stor motor.. og hvorfor sier alle at de har m-tech fanger når de har m3 fanger? m-tech fangern har vel egentlig en ribbe mitt på??

 

nei er ikke noen vill maskin.. har ikke sagt det heller ;)

 

men nå begynner denne tråden og bli veldig off topic her ;) tilbake til tema...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehe, enig med deg Rad3on.

 

Sist vi to snakket med Azzido bakpolet her, så var det vistnok bare noe småtteri som gjorde at fangerene ikke var helt like...altså m-tech og m3... men å disktuere m-tech/m3 wannabe med dere bmw gutta, ja det har jeg gitt opp for lengst, det er som å snakke til en vegg.

 

De som har polo'er og golfer...og ikke minst jappser; la nå de være ifred... M3 speil hører like mye hjemme på en golf som det gjør på en bmw 325 (eller noe annet som ikke er M3) etter min mening.

 

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å si at det er like mye wannabe å m-tech style en 325 som en 316i sier jo mest om personens egne komplexer\Janteloven\U name it. det faktum at 325 faktisk er endel sprekere en gjennomsnittsbilen.

 

Å du kan ikke kalle Azzido wannabe uansett om du ønsker det, for han har ikke noe M-tech styling på sin bil, men Seidl..

 

Grunnen til denne uttalelsen var vel Azzido sitt utsagt tidligere i denne tråden, les alle poster før du raper ut kommentarer her a.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, enig med deg Rad3on.

 

Sist vi to snakket med Azzido bakpolet her, så var det vistnok bare noe småtteri som gjorde at fangerene ikke var helt like...altså m-tech og m3... men å disktuere m-tech/m3 wannabe med dere bmw gutta, ja det har jeg gitt opp for lengst, det er som å snakke til en vegg.

 

De som har polo'er og golfer...og ikke minst jappser; la nå de være ifred... M3 speil hører like mye hjemme på en golf som det gjør på en bmw 325 (eller noe annet som ikke er M3) etter min mening.

 

 

-Erik-

 

Ja, men du er ricer så du kan ikke annet en å være enig uten å bæsje på egen legg.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er vitsen å drive å diskutere hva som bør være på hvilke biler osv. allt er en SMAKSAK! personlig blir jeg verken plaget eller opprørt ( i forhold til visse andre her) ved civicer eller poloer og enn nå det måtte være med angeleyes eller lexus. snarere tvert imot, syns det bare krydrer opp bilen. og hva er nå galt ved å være oppfinnsomm å ha slike lykter og speil fra opprinnelig andre merker..??

 

ingen som har enerett på slikt, og hvis man skal begynne å diskutere hva som opprinnelig tilhører hvilke biler tror jeg sannelig vi kunne holdt på et par uker med bare det.

 

og angeleys og lexus lykter er jo overprodusert i alle verdens nyanser, former og forskjellige stiler. klarer ikke akkuratt å se så mye likheter på de orginale angeleysene til bmw og alle de nye type lyktene som har kommet.. det samme gjelder for flere andre styling deler man får kjøpt.

 

make love, not war! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hver sin smak. Jeg synes M3 speil passer på veldig mange biler, samme med angel eyes. Det som er teit er de som har type-r etc på alt mulig rask biler, gammle volvoer og lignende, samme med M3 på en 316, eller andre ikke M3, det blir for dumt!

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tenktover at en person med en bil på 5-600 hk under panseret, muligens ville syntes det er latterlig å style bmw 325 med m3, fordi den "bare" har 190 hk, på samme måte som 325 ville syntes det er latterlig å sette på m3 styling på 316?

 

Style bilen slik dere vil den skal se ut, poenget er at den ikke skal se ut som den kom rett ut fra fabrikken, men at den ser fin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du er ricer så du kan ikke annet en å være enig uten å bæsje på egen legg.

 

Fordi hva???

Seriøse uttalelser det her ja. Jeg bæsjer ikke på noen legg... heller andre her som gjør det.

 

Jeg rakker ikke ned på bilene deres, det er holdninga deres det er noe galt med.

 

Du er et godt eksempel på sånne jeg sa det ikke går ann å diskutere med ;)

 

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hva???

Seriøse uttalelser det her ja. Jeg bæsjer ikke på noen legg... heller andre her som gjør det.

 

Jeg rakker ikke ned på bilene deres, det er holdninga deres det er noe galt med.

 

Du er et godt eksempel på sånne jeg sa det ikke går ann å diskutere med ;)

 

 

-Erik-

 

Mente at du er ricer og på rice biler brukes det jo i stor grad lexuslykter og angeleyes\m3 speil på små civicer osv.

 

Det er jo hver sin smak. Jeg synes M3 speil passer på veldig mange biler, samme med angel eyes. Det som er teit er de som har type-r etc på alt mulig rask biler, gammle volvoer og lignende, samme med M3 på en 316, eller andre ikke M3, det blir for dumt!

 

Der motsier du deg selv, for M3 speil ER en del av M3 bilen\stylinga..

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poengløs diskusjon egentlig, fordi folk her aldri vil kunne bli enige uannsett.

Drit i å prøve å gjøre andre til lags, og style bilen slik som du selv liker den. Det er umulig å lage en bil som ALLE liker uannsett.

 

Det er akkurat like "ille" å sette M3 speil på en BMW 316/18/20/25/28/30 som det er å sette "Type-R" emblem på en Civic LSi eller whatever. Det er noe man gjør for å få det til å se ut som en dyrere/raskere/mer eksklusiv modell. Setter man derimot M3 speil på en totalt annen bil, så er det helt tydlig at man ikke prøver å få den til å se ut som en BMW M3. Altså vil jeg si at det sånn rent "wannabe" messig er mindre alvorlig.

 

Men drit i det...gjør så dere selv liker bilen, og gi faen i hva andre synes.

 

- Glen

Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter...

 

- 1995 Subaru Impreza GT

x 1989 Opel Vectra 2.0i 4x4 *Svett som faen* -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår