geirhaak Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Var i Gjøvik i hælga! Svingte av atme kaspergården og kjørte i mot mekonomen, på en parkeringsplass på høyreside der så jeg en pussig transporter! Har aldri sett noe lignende! Dette må vell være noe sjølbygg av noe slaget! Ganske så tøff! :) Tok ett par bilder av den med det samme jeg kjørte forbi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Haha, den var råtøff!!! :D Ser ut som den kanskje er kappa og sveisa sammen igjen. Aldri sett en kort versjon av transporter før.. :D Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Ja, fant ut noe slikt vi også, kan ikke fårstå at det har blitt produsert slike! Må jo være noe ækkelt å kjøre denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Det er en henger som er eies av Volkswagen Club Mjøsa mener jeg på. Ganske tøf egentlig:D Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Kor tøft! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 er en Orange sånn her i Bodø også... :D Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hehe, ja trøkktanken til lyd på hjul ja:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hehe, ja trøkktanken til lyd på hjul ja:D jepp... happyhappy Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg så også denne da jeg var på vei til og fra Dokka 30.April. Stussa litt på hva i all verden de hadde drivi med selv, men skjønnte de måtte ha kutta inn en Transporter. Ganske artig farkost som vekker oppsikt :-) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 er det lov å gjøre dette i norge?? å lage ein bil om til henger???? har litt lyst å gjøre dette sjølv etter å ha sett dette link: http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=1605 Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 er det lov å gjøre dette i norge?? å lage ein bil om til henger????har litt lyst å gjøre dette sjølv etter å ha sett dette link: http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=1605 skam tøft! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hadde den vært kjørbar hadde det nok vært en hælvettes god svingradius på den notin Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 hehe! dritfett!:D Noen som vet om den er godkjent ombygd til tilhenger? Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Mener bestemt at jeg så noe lignende for noen år siden. En eldre transporter pickup med svingskive på planet. en annen transporter hadde blitt kappa rett bak dørene og forlenga slik at den ble brukt som slep. Hele ekvipasjen så nesten ut som en slags mini trailer med vinduer i slepet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Mener bestemt at jeg så noe lignende for noen år siden.En eldre transporter pickup med svingskive på planet. en annen transporter hadde blitt kappa rett bak dørene og forlenga slik at den ble brukt som slep. Hele ekvipasjen så nesten ut som en slags mini trailer med vinduer i slepet denne var til salgs i motorbørsen for ikke så lenge siden..tror det var i april en gang... Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg