eirwave Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hei. Har en 92 model Golf GTI 8V 115HK som akkurat passerte 200.000 Motoren tikker en del. har skiftet olje og oljefiler uten at tikkingen forsvan. Men uansett. Jeg ønsker å ta en overhaling av motoren. Men det jeg lurer på er hva prisen på dette ligger sånn ca på? Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hei. Har en 92 model Golf GTI 8V 115HK som akkurat passerte 200.000 Motoren tikker en del. har skiftet olje og oljefiler uten at tikkingen forsvan. Men uansett. Jeg ønsker å ta en overhaling av motoren. Men det jeg lurer på er hva prisen på dette ligger sånn ca på? Gjør det selv eller levere på verksted? Når du sier motoren, mener du da kun i blokka(sliping, honing, balansering, stempelringer osv)eller med topp òg?(kamaksel, plansliping, tettere osv.) Prisen bare på deler til overhaling av toppen vil fort bli rundt 3-4000 kr... Så kan du regne me ca samme pris på bunnen. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Mål ventilklaringene og eventuelt juster dei først. Forsvinner tikkinga kan du ha motoren lenge til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lpr Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 det er vel hydrauliske løftere på den motoren, antagelighvis de som er dårlige. de koster ca 150+mva pr stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg