DaButcher Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hvorfor må anlegget gå over akselen? Mitt 3"toms går under, blei fortalt at det var mindre "svinger" og ergo mindre motstand.. tror det er forskjellige typer stabstag bak.. etter bilder jeg har sett på, har noen bøyd opp, slik at du kan kjøre rør under.. (feks ipd tror jeg har slikt) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hvorfor må anlegget gå over akselen? Mitt 3"toms går under, blei fortalt at det var mindre "svinger" og ergo mindre motstand.. -Hvis du synes det er morro med 3" eksos og bakpotte som skraper neddi hver gang man kjører utenfor byen/kjører over humper og fartsdumper og dritt, så værsågod. 3" eksosanlegget er det jo ikke mye motstad i fra før av da, fordi man har 2,5" utblås fra manifold/turbo for dem som har det. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Helt klart! :) Hva slags pris hadde du tenkt deg for den da? send PM med bud du.. ikkje noken blodpris ivertfall... vis du skal rive ut innmaten så er du vell ikkje intressert i å betale so masse du får komme med eit bud :rolleyes: Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg har iallefall bestilt meg simons 2,5" anlegg i halv sats! håper "r-sport" får sendt meg katalysator før helga nå..så blir det brumm brumm thumpsup Tror en kamerat har en fire eller fem tomms rund krom tut også..får den selger den sikkert billig! Dra fram autosol! :rolleyes: Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 må ikke ha chrome på eksosanlegget.. skal vere rått og brutalt.. ikke en detalj du skal polere på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Har kromlister rundt om også jeg..så da står det i stil! :cool: Til og med krom-kopp på hengerfestet! skal få tak i krom hengerfeste kontakt også Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hjelp..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hehe..syns den blir fin jeg! Regna nesten med å få klager..tror det er bare jeg som syns det er fint.. sombrero Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hjelp..... HAHAHAHAHA, ser for meg locked som er helt hvit i tryne og holder på å gå med, bare et siste nødskrik? Hadde jeg rett? :D :D :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 hvor mye effekt stjeler katalysatorene?det er vel som en superpakket eksospotte? det gjør vel heller ikke noe med CO vel? bare med annen forurensing, som ikke påvirker co måling? jeg tenkte litt på å importere meg en slik, for 400kr inkl porto (fra usa): tenk to slike.. :) en på hver side?? hehe off vær så snill ikke!!!!!! passer ikke med det der ris dritet på volvo! ihvertfall ikke din som kommer til å bli så grom ellers!!!! heller gå for 2 2" på samme side..det er mye finere/stiliggere/passende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 off vær så snill ikke!!!!!! passer ikke med det der ris dritet på volvo! ihvertfall ikke din som kommer til å bli så grom ellers!!!! heller gå for 2 2" på samme side..det er mye finere/stiliggere/passende! hva syenst du om disse da? 4.5" utløp, 2.75" innløp.. 23" lange, 6" brede og 5" høye. HKS.. 2 stk for ca. 1000kr ferdig tollet og momset. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Tenk å hatt den eksosen her da :rolleyes: Er noe som sier meg at biltilsynet ikke ville godtatt det men.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hahahaha :D :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 hva syenst du om disse da? 4.5" utløp, 2.75" innløp.. 23" lange, 6" brede og 5" høye. HKS.. 2 stk for ca. 1000kr ferdig tollet og momset. ja sånne som det er MYYYEE bedre! så lenge du kun ser 4.25"stussen, og ikke det som er 5"!(mener ihvertfall jeg!!) men et sånnt på hver side,blir meeeget stilig:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Jeg har 91 mod 244 med 3" jt hele veien, men uten kat. Jeg får ikke godkjent anlegget hos BT da, uten kat? Evt hvor mye koster en kat som får anlegget godkjent? håper på svar selv om jeg kanskje spør dumt :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg