acoupe Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 hei ! Jeg skal ha bøyd rustritt/krom rør på ca 30-40 mm diameter, skal bøyes slik at det blir lik bøy(er) som en slange til kjølersystemet mitt. Hvor skal jeg hendvende meg for å få dette gjort og få tak i rør til dette ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Da kan du henvende deg på en rørlegger grosist. Kan jo hende du må gå til et rørleggerfirma å kjøpe det gjennom dem Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hva med eksosanlegg-firmaer? Ikke uvanlig å bygge eksos i rustfritt ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Da kan du henvende deg på en rørlegger grosist. Kan jo hende du må gå til et rørleggerfirma å kjøpe det gjennom dem For å handle med grosist må man vel ha en konto hos disse eller kontakter hos et rørlegger/entrepenørfirma... Til trådstarter: Rustfrie rør finnes i 28, 30, 35, 43, 44,5mm Disse er langssømsveisede koster fra ca 80-100 kr pr meter. Om de kan bøyes er jeg litt usikker på.... NRF nummer hos en rørlegger er: 1800491 (28mm)og utover Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 prøv rustfri spesialisten i trondhjem de sender over hele landet og de er bra på pris!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 For å handle med grosist må man vel ha en konto hos disse eller kontakter hos et rørlegger/entrepenørfirma... Ikke alle steder det er tilfelle.. (hilsen en som har jobbet mange år i engrosbutikk innen blikkenslager/taktekkerfaget! ;) ) Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg