Shakotan Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder av min nyinnkjøpte driftebil. Bilen er en 1991 200sx med utrolig lite rust. Når jeg kjøpte den var det allerede gjort følgende mods. Greddy FMIC APEX'i dump ventil APEX'i downpipe HKS boost controller T28 hybrid turbo Bilen ble hentet i England for et par uker siden, og det eneste jeg har fått gjort så langt er å gi den en grundig vask og sette på et Tanabe coilover-understell. Fremtidige planer er noe uklart, men stort sett alt som må gjøres for å bygge en optimal driftebil vil bli gjort ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Mulig å høre prisen på no sånt fra england? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Nesten så jeg ikke tør å si det, men jeg betalte £750 for denne. Og nei, jeg kommer sannsynligvis aldri til å finne en så bra bil til den prisen igjen :D Men fra £1000 og oppover får du mye bra... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 750 pund for den?!? Hva får man i norge for det? sierra med 300k på meteren og en ducttape for å tette rusthulla. Tror jeg tar meg en tur til England snart jeg sombrero Tøff bil forresten. Regner med updates når det skjer noe :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Gratulerer med ny bil;) det var jo utrolig billig!! Men ratt på høyre side? :( Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Gratulerer med ny bil;) det var jo utrolig billig!! Men ratt på høyre side? :( Engelsk bil=høyre ratta Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Rattet er på "the right side" ;) Autentisk JDM :p Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Heisann..Riskoker...Så jo bra ut da ;) Regner med at du kommer til å skifte felger etterhvert? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 hva skjer med corollaen nå da? Han har ikke hatt Corolla på over et halvt år, så hva som skjer med den er vanskelig å si... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Så bra ut det der. Tanabeunderstellet virker digg på Kringla (Kim) sin 200sx. Kan nevne noen argumenter engelskmenna på jobben bruker for høyrestyring på banebiler. -Banene går med klokka, dvs at du får lagt bilen mere nøyaktig inntil kirbsen i de fleste svingene når du sitter på høyre siden -Høyrehånda er som regel sterkest og best å ha på rattet. Jeg lener meg litt på døra i alle høyresvingene i mangel på bedre bøttesete :), det får man ikke gjort når man sitter på andre siden. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 jeg synes personlig du burde være litt orginal med den ... og IKKE sette på svær bazoka potte :P (my 2 cent) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Kan du forklare hvordan du gikk frem med hele kjøpet? Dro du bare ned å lette etter bil? Hvordan kom du deg ned, hvordan fikk du med deg bilen til Norge? Må man ha prøveskilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 jeg synes personlig du burde være litt orginal med den ... og IKKE sette på svær bazoka potte :P (my 2 cent) Rull inn a :) skal jo lage driftebil, ingenting bør være originalt. Skal være litt show. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Så bra ut det der. Tanabeunderstellet virker digg på Kringla (Kim) sin 200sx. Kan nevne noen argumenter engelskmenna på jobben bruker for høyrestyring på banebiler. -Banene går med klokka, dvs at du får lagt bilen mere nøyaktig inntil kirbsen i de fleste svingene når du sitter på høyre siden -Høyrehånda er som regel sterkest og best å ha på rattet. Jeg lener meg litt på døra i alle høyresvingene i mangel på bedre bøttesete :), det får man ikke gjort når man sitter på andre siden. Fyfy hans.. Du glemte detviktigste! Bedre plass til hæl-tå under nedgiring! Det har faktik en del å si på 200sx, da de venstrestyrte er heller klaustrofobiske i fotbrønnen....:) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Fyfy hans.. Du glemte detviktigste! Bedre plass til hæl-tå under nedgiring! Det har faktik en del å si på 200sx, da de venstrestyrte er heller klaustrofobiske i fotbrønnen....:) Noe jeg tenkte litt på er plassen til bur. På en høyrestyrt rx-7 onkelen min bygde bur i ble det trangt mellom buret og gasspedalen da den ligger helt ut mot høyreside på bilen. Blir det samme problemet på sx'n? Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg