Cereal Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 var litt uheldig i går kveld.. hvilken bil skal jeg kjøpe nå da? blir det en ny civic? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 var litt uheldig i går kveld..hvilken bil skal jeg kjøpe nå da? blir det en ny civic? Uffda. den e lei! sats på en ny civic! hva skjedde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 oops.. hva skjedde? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Oi, trist å se en smadra Honda :( .. Kom du fra det uten skader? ser ut som det har vært en kraftig smell. Ville gått for en civic igjen jeg :) Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 oops.. hva skjedde? var en golf som ikke holdt vikeplikten.. http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=306835,1〈=1 ble jo litt kutt skader og jeg kjenner det godt i ryggen og nakken men det går vel bra tenker jeg.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 hva var farten da? bra at det går bra med deg da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Alltid synd å se sånt... Uflaks! :( Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 hva var farten da? bra at det går bra med deg da! det er 60 sone der det skjedde og jeg tror ikke at jeg hadde noe over dette faktisk..det er enda litt svart akkurat når det skjedde, men tror det kommer etter hvert... Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriknn Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 *slettet* Burde lest artikkelen først.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 har forresten noen felger jeg vurderer å selge nå da.. noen som er intressert? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 huff huff huff!! :( Dette var leit. Må vel bli ny honda på deg vel? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 huff huff huff!! :(Dette var leit. Må vel bli ny honda på deg vel? :) er Civic jeg lurer på ja..men har fått innkalling til militære nå..skal inn i slutten av juli, derfor lurer jeg på hvor mye jeg skal bruke på bil nå.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 er Civic jeg lurer på ja..men har fått innkalling til militære nå..skal inn i slutten av juli, derfor lurer jeg på hvor mye jeg skal bruke på bil nå.. skjønner... hvis du absolutt ikke er avhengig av bil så hadde jeg ikke kjøpt meg noe bil før etter militæret jeg. Spar pengene og kjøp deg noe mer heftig etter førstegangstjenesten. Får håpe kroppen leger seg fort hvertfall. Kunne vel gått mye mer ille dette. God bedring og lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 skjønner... hvis du absolutt ikke er avhengig av bil så hadde jeg ikke kjøpt meg noe bil før etter militæret jeg. Spar pengene og kjøp deg noe mer heftig etter førstegangstjenesten.Får håpe kroppen leger seg fort hvertfall. Kunne vel gått mye mer ille dette. God bedring og lykke til :) trenger bil ja..må jo komme meg på jobb..så jeg lurer på om det blir en billig bil til 10-20 000,- har lurt litt på en golf da.. men kom over denne nå Celica noen som tror dette er noe å satse på? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 fine felger. alle er like hele? mye hadde du tenkt for dem og hvor i landet er det? Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg