clone baby Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Halla, tok en nermere titt på torpedo veggen da jeg så en box som det sto mitsubishi k.nock sensor, hva er dette forrno? hva gjør den? ps. måtte ta ett pungtun i ordet k.nock for hvis jeg ikke gjør det så blir ordet automatisk om til en smile tryne som banker ett annet smile tryne. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 bankesensoren måler "banking" dvs for tidlig tenning og justerer tenninga deretter... bankesensoren blir brukt for å justere tenninga etter hva slags bensinkvalitet som er på tanken. såvidt jeg vet iallefall :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Vill gjetting, men kanskje det har med bankesensoren i motoren som merker tenningsbank og justerer tenninga deretter. Tenningsbank forplanter seg vel bra igjennom blokka kan jeg tenke meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg