GolfG60Syncro Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Tenkte dem kunne snuse under panseret når de likevell skal bytte alle løfterene... Vi har vel en date på mandag? Kan evt se på bilen litt i morgen, men får ikke tid til løfterne før mandag... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 ja... det er jo en idee... ;) jeg har forresten vært på prøvetur.. og bilen blei IKKE nokke bedre... :( må vel til å gå over alle vakumslangene da... ;( Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corre Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Jeg har motsatt problem! når jeg starter bilen må jeg holde gassen litt inne for at turtallet ikkje bare skal synk og motoren dø ut. Dette er kun på kald motor, så når motoren har blitt varm er d ikke noe problem... Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Jeg har motsatt problem! når jeg starter bilen må jeg holde gassen litt inne for at turtallet ikkje bare skal synk og motoren dø ut. Dette er kun på kald motor, så når motoren har blitt varm er d ikke noe problem... Noen forslag? Tomgangsskruen eller den velkjente blå tempsensoren? Hvis den går som normalt ved pådrag og bare lager trøbbel på tomgang... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 For de av dere som lurer på om det er falskluft/vakuumlekkasje: Det er bare å se på ladetrykkmåler/mfa under tomgang om dere har det vakuumet dere skal ha... 10-15 psi. Altså mellom en slapp og en god bar... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corre Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 ja, den går helt fint på pådrag, på tomgang også når motoren er varm. er kun tomgang på kald motor som er problem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cr0bar Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 bumper denne.. Er det noen som har noen konkrete svar/erfaringer med dette problemet? virker som min rado får alt for mye bensin. soter veldig, går ujevnt på tomgang, å målte 13.4!!!! ¨på CO.. noen tips å trix? har byttet alle vakumslangene.. den blå føleren å bensintrykksregulator er dette mulig å hente fra noen andre vag biler? isåfall hvilke? eller er det kurrante priser på det hær? har og vert plaget me at bilen fungerer å starter men plutselig nekter å starte igjen, da virker alt fint, pumpe starter, strøm til coil å startmotor går som normalt.. men får ikke gnist? kan dette være tenningsmodulen som trøbler? ifølge møller er det den delen de oftest bytter på eldre vw. Svar mottas med ubeskrivelig glede.. blir ikke klok på det hær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.