RiZLa Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Ja, er vel på tide å få sparket den i gang snart. Sitter enda å planlegger hvordan en kan lage ett sann anlegg portabelt. Vil jo kjøre litt på bane osv. uten å ha 150kg i bagasjen.. :p Går jo an å lage et rammeverk som du kan skru ut.. Du har jo deksler over av glassfiber eller noe som du først tar av og har tilgang til alle boltene for å skru ut rammeverket.. Bør jo være mulig det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Går jo an å lage et rammeverk som du kan skru ut.. Du har jo deksler over av glassfiber eller noe som du først tar av og har tilgang til alle boltene for å skru ut rammeverket.. Bør jo være mulig det ;) Blir nok til at jeg bare tar ut elementene er jo 75kg der. Så bygger jeg resten av kassen i karbon og aluminium. Jeg kommer til å støpe fast noen gjengestenger får så skru fast elementet med vinge muttere eller lignende. Så kan forsterkere å kasse bli stående i bilen blir vel kanskje 50-60 kg. Så det overlever jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Blir nok til at jeg bare tar ut elementene er jo 75kg der. Så bygger jeg resten av kassen i karbon og aluminium. Jeg kommer til å støpe fast noen gjengestenger får så skru fast elementet med vinge muttere eller lignende. Så kan forsterkere å kasse bli stående i bilen blir vel kanskje 50-60 kg. Så det overlever jeg. 50-60kg i baken på den bilen vil bare gjøre underverker om du skal turborisere m5 motor'n siden turbo,ic, osv veier litt... Balanse er viktigere enn effekt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 50-60kg i baken på den bilen vil bare gjøre underverker om du skal turborisere m5 motor'n siden turbo,ic, osv veier litt... Balanse er viktigere enn effekt... Hatt 200kg anlegg i den før. Og det var ikke det at den gikk saktere som var problemet. Men det er irriterende når den skal krenge og være så tung i ræva på banen. Må sette endel ting fra motorrommet bak uansett er trangt forran der.. Lager vel karbon panser og bagasjelukk og. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Får se hvor mye jeg får gjort i vinter. Håper på å få ryddet og fikset litt i garasjen så det blir litt bedre muligheter til å stå der å fikse på ting. :) Du har nummeret mitt..:) :roll:hehe.. Jeg vet hvor du bor!! hehe..:roll: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Er og blir en Focal person. Så Jlaudio får vike for dette. Ser heftig ut sålangt og med det frontsettet der antar jeg lyden blir i klassen "gåsehud og frysninger" :D... Er focal tilhenger selv, men får nok aldri gleden av dette settet i bilen, dog den gamle utopia serien ikke er så værst den heller, men Be........ yummy Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 oppdatering... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg