Nautiluz Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Nå skal ikke jeg være gledesdreper her, men har du virkelig tenkt gjennom den løsningen her med 2 stk elementer pr. kanal på dashbordet? Rent akustisk byr den løsningen på flere ulemper enn fordeler. mvh Glenn Ting må provast! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Så måtte alt trekkes med ett tynt lag med glassfiber dette er så sparkelen ikke skal sprekke fra dashbordet. Er ganske leit å få denne til å bite seg ordentlig fast. Så er det bare å pusse igjen! aaah.. kjedelig.. Her har jeg satt opp veggene til kassa som 6.5" skal sitte i. Her er den trekt med fleecepledd. Og klar for polyester. Polyester og noen lag med glassfiber er her lagt på for å stive opp litt. dagens lille oppdatt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 syk man :p :pray Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFanatic Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Beundringsverdig! Utrolig interessant og spennende å lese om slike prosjekter...men jeg merker jeg blir nesten helt motløs og slapp i kroppen av å se sånne mega-installasjoner. Tror jeg aldri hadde kommet i mål dersom jeg selv hadde påbegynt noe sånt...all ære til dere som klarer det! Stå på! :win Og for all del: la bildene strømme på... :D Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Ting må provast! :p Har du tenkt å kjøre to-veis, med 2x 6,5" og diskant?? Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Har du tenkt å kjøre to-veis, med 2x 6,5" og diskant?? Ehh.. ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Blir du ferdig til Gatebil i september Nautiluz. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Blir du ferdig til Gatebil i september Nautiluz. Ja, skal være klar denne gangen. Holder på døgnet rundt nesten nå. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Treffes da kanskje Nautiluz.Skal bli spennende å se og høre bilen din. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Treffes da kanskje Nautiluz.Skal bli spennende å se og høre bilen din. Det gjør vi sikkert vettu. :) Har lekt litt med karbonet i dag, så etter noen lag med resint så kommer den dype effekten frem. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hvordan lager du disse delene av karbon? Er det samme opplegget som glassfiber? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hvordan lager du disse delene av karbon? Er det samme opplegget som glassfiber? Jepp, er det samme som glassfiber. Bare litt vanskeligere å få pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Har fått gjort litt i dag. Ser ut som en eller annen gang kan bli ferdig! Så jeg slenger med noen biler av dashbordet som snart er ferdig. :D Har her lakkert dashen siden karbonet lett kan bli gjennomsiktig vist det blir strukket for masse. Det var da sann her det ble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Nice dash Nautiluz.Nice. m'm Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 NICE!!!!!!!!!! :pray :pray :pray Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg