ealoken Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Oki. Jeg får se det ann litt. Kan jo hende jeg kommer en tur. Har bursdag da så det er ikke sikkert. Vist du skal se etterbilen ser den ikke sann ut. Klistremerket som er på der er bare fikset i Photoshop. :) *grattulerer me dan, grattulerer me dan, grattulerer kjære nautiluz, grattulerer me dan. :wave :wave :wave :wave :wave :dj :disco :respect :partyon :partyon thumpsup :win :hug: :eddie du får komme en tur vettu, så kan vi sikkert få en liten salutt fra bila på treffet. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 *grattulerer me dan, grattulerer me dan, grattulerer kjære nautiluz, grattulerer me dan. :wave :wave :wave :wave :wave :dj :disco :respect :partyon :partyon thumpsup :win :hug: :eddie du får komme en tur vettu, så kan vi sikkert få en liten salutt fra bila på treffet. Mvh Erik Makan... Hehe.. Takk Takk.. Finnes det så mange forskjellige smilyes her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Makan... Hehe.. Takk Takk.. Finnes det så mange forskjellige smilyes her! hehe. det finnes enda fler ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Detta blir bra! Så mye mer man får gjordt når man er fler og har riktig utstyr. Dette er en dyr hobby folkens, men det er som Nautiluz sier; PRIORITERING! Dessuten, gjør du som meg opg kjøper litt nå og litt da, blir det ikke så mye på en gang og man merker ikke utgiftene. Også kan man jo også kjøpe brukt. Jeg har kjøpt mye av utstyret mitt brukt, og har ikke hatt noe problem med det. Min egen bil som Nautiluz refererer til ligger i egen tråd her. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 jaja nautiluz, jeg sender eg vell mess på "dagen" men iallfall såå møter vi opp på Esso Grålum/lidle klokka 19.00 - husk å møte der så blir det stor "kollektiv"kjøring oppover.. Erik tar max av da :p Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Kommer her med en liten oppdatering på dagens jobb. Holder på med plasering av nytt front sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 blir det ikke lett å rive ned høytalerne når de sitter så nærme rattet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 blir det ikke lett å rive ned høytalerne når de sitter så nærme rattet? Sitter ikke så nærme som det virker på bildene her. Går ikke lengre frem en orginal dekslet men dem bygger litt lengre ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 syke syke lille djevel... hehe.... dere blir begge to med på street meet på lørdag, selv om du har bursdag, du får jo ikke en bedre feiring enn at alle tuter i takt og tone for deg :pray Nei, dette var ille, Michael, du er og blir litt skada på anleggs-fronten.. :o :bump Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 ja må han leva, ja må han leva. ja må han leva ut de hundrade år.............. du må komme vettu! så får du vist frem anlegget ditt som en bursdags pressang ;) hehe. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Har ikke fått gjort så masse i helgen. Fikset diskant huset på ene siden. Får ikke fikset det på andre siden før jeg har fått tak i 2stk holdere til Jlaudio diskantene! Så vist noen har disse liggende KONTAKT MEG!!!! hjelp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 pent! sombrero Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Prøve monterte bass med kjetting i dag. Så nå skal jeg sette sammen den andre å få sendt dem til lakkering. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Orginalt, det skal du ha! Men vet ikke helt om jeg likte det.. :p Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Orginalt, det skal du ha! Men vet ikke helt om jeg likte det.. :p Blir jo rått når de er ferdig lakkert! Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg