Gå til innhold

Min 81 Corolla GT

Ranger emnet


Spaceout

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av bilen min.

Ikke så veldig, men et bildet.

 

Satt på en KE70 front som jeg måtte lage egne brakketer til for å få til å passe. Klarte nemlig å kjøre ned et rådyr for en stund tilbake, og å finne nye front deler er heller vanskelig siden det nesten ikke fins biler av denne typen til lands.

 

Ble ikke noe bildet :( Skjønte ikke hvordan jeg får det opp fra maskinen.

Kan noen gi meg noen hint????

Bmw 520i E34 1988

Bmw 320i E30 1985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bilen daglig. Jobber på Toyota på kolbton og kjører ellers rundt drøbak vinterbro ås og ski.

 

Skulle ha ribba bilen helt ned og sandblåsten.

Har ikke hatt den så lenge og misstenker at noen før meg har prøvd å pusse den opp før. Hvertfall dårlig grunnarbeid før lakkering.

 

Hvis noen der ute vet om en gammel corolla som bare står og er fare for å bli spiker så skrik ut! Kanskje noen deler jeg kan få ;)

Bmw 520i E34 1988

Bmw 320i E30 1985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sto ikke den tilslags i motorbørsen for en stund siden.....mener prisen var 25k....men den der er jo faen ikke verdt 25k......

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg så var helt lik din, fargen å hjula....kan være en tilfeldighet....finnes sikkert mer enn en av de bilene...hehe

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at det enda går noen av de bilene på veiene. Du kan bruke fronten fra en Liftback også.. de har deler fra slike inne på http://www.hedmarkbilsenter.no og Trøndelag Bildeler Verdal :)

 

Ser ut som dørene dine er 82/83 modell pga speilfestet. Før dette var speilene montert på sokler på dørkanten.

 

KE70-fronten er jo litt anderledes pga forskjellige skjermer og panser. Din er litt lavere, så jeg håper du får det til å passe.. Hvilken modell av KE70 er det du skal klemme fast?

 

He he.. her er et litt artig spm fra en som har hatt en 2T-G selv. Hvor mye bruker den på mila? :)

Døll signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil veldig gjerne ha på orginal front. Ser veldig stykt ut sånn som den er nå!

 

Takk for tipset om deler. :)

 

Har ikke sjekka hvor mye den bruker, men er vel fra 1L og opp. beer

 

Har ikke fått justert opp tenning og forgassere helt enda, gleder meg til det er i orden!

Bmw 520i E34 1988

Bmw 320i E30 1985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. jeg hadde ikke helt synkroniserte forgassere på min 2T-G, og aksellerasjonsdysene på et av parene var delvis defekte så min med riktig tenning og gode greier brukte 1.6 liter på bykjøring.. Dessverre brukte den 1.6 liter på landeveien og. Så det kokte ned til at uansett om jeg kjørte som en bestemor eller som en turtallsfreak så brukte jeg ca 1.6 liter pr mil.. :)

 

Når det gjelder delene. Du trenger vel bare lyktene.. så lager du deg en honeycomb-grill eller noe. Tror støtfangerene fra KE70 passer bra, spesielt de fra etter facelift i 82.

Døll signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Denne bilen var veldig bra når jeg eide den i 2002, men som nevnt han som pusset den opp skulle hatt juling. Det var en kompis av han jeg kjøpte den av som som fikset opp denne bilen. Å han gjore en meget slett jobb får kompisen sin.

 

Det kan stemme at denne sto til salgs får 25k når jeg kjøpte den, men da var den mye finere + at den var proppet med DYRT stereo, og masse ekstra deler. Jeg fikk bilen får 20k den gangen. Jeg solgte den uten stereo og ekstra deler får 18k. Sist jeg så den annonsert sto den til 17k, å da hadde rusta begynt å komme, dermed kjøpte jeg den ikke tilbake!

Volvo 945 LT

Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen"

Volvo V70 TDI - www.garaget.org

Volvo 242 B20 - Til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår