230e_sportline Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 noen som har noen billige løsninger for styling har jetta front med grill list.Lakkerte rammer inne i bilen sølv osv noen som selger 90 fangere billig så legg igjenn en beskjed da ting som er kjøpt er -2*12 uscarvor ``basser`` -6*9 Boss 550watt -Front sett pioner 110watt -forsterker boss 700watt til 6*9 -audio tec 400watt til basseren.. så som sakt hvis noen har noen billige styling tips så ikke nøl med og si i fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
230e_sportline Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 3-rillers grill istedet for 10000 riller :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 3-rillers grill istedet for 10000 riller :) absolut..... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 noen som har noen billige løsninger for styling har jetta front med grill list.Lakkerte rammer inne i bilen sølv osv noen som selger 90 fangere billig så legg igjenn en beskjed da Tja, ett komma her og ett punktum der hadde gjort susen. uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 3-rillers grill istedet for 10000 riller :) hvor får man kjøpt denne... har sånn stygg mattig grill jeg nå..:D med 5 riller eller noe sånt... Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
230e_sportline Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hvor får man kjøpt denne... har sånn stygg mattig grill jeg nå..:D med 5 riller eller noe sånt... på huggeren og på http://www.autospar.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 nå er det vel slik at man får vel ingen med bare 3 riller.. er vel egentlig 5... har det på min originale grill.. og på min hella grill :) ( og den emblemfrie jom grillen som ligger og samler støv) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argyle Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 nå er det vel slik at man får vel ingen med bare 3 riller.. er vel egentlig 5... har det på min originale grill.. og på min hella grill :) ( og den emblemfrie jom grillen som ligger og samler støv) hvis du ser etter, så ser du at det er jettafront på bilen hans. I 1988 ble grillen forandret til en grill med tre riller, denne fåes også uten emblem på bl.a. autospar.no og NBS. Siter - '90 Audi 90 Quattro x '87 VW Jetta GL x '86 VW Golf GTi x '90 VW Jetta CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg