Danern Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hei! Noen som har noen anbefalinger av hva slags grunning jeg skal bruke for å lakkere plast? Skal lakkere speil og snowcaps. Skal jeg bare vaske,pusse ned,vaske og ha på plast grunning og lakk? Lurer også på hva jeg bør ha på henger festet mitt! er forferdelig rustent.. Arkanol er vel for dårlig..? Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja-racing Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 bruk plastgrunning og deretter fyller på plastdelene da blir det fin finnish... matt ned plasten med en matteklut først... hengerfestet ville jeg ha sandblåst og deretter sprøytet på ep-grunning og så lakket det... da blir det bra..... André2.0 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Ok..takk! Men hva mener du med matteklut? Har noe som heter Cellulose fortynning (hagmanns) De på bil extra mente jeg skulle bruke det til å vaske plasten med først.. men om de folka der har noe greie på det..er jeg ikke så sikker på sombrero Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 viss det er ren plast så trenger du ikke pusse det i det hele tatt... da sprayer du først på plastgrunning vente litt også vanleg lakk... ja du må vaske plasten skikkeleg med ei silikonfri såpe greie :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hengerfestet trenger du ikke lakkere.... røsk det av ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Takk for hjelpa! for prøve en dag å se hvordan det blir da..forhåpentligvis deilig! Hehe...liker hengerfestet mitt jeg,bare jeg får bort rusta :rolleyes: Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg