CoaSlip Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe biltema sitt Xenonkit. Biltema rett og slett for da er det lettere med tanke på garanti ovs, surt hvis en pære ryker og det tar noen andre en måned å to skaffe ny. Er det noen her som har erfaring med ettermontering av Xenon ? Jeg har linselys (Bmw E34) men er ikke særlig imponert av lyset, pluss xenon ser jo greit ut da ;P Leste en plass at det ikke var noe bra med tanke på tåke osv osv, men det får jeg leve med. Ja, jeg vet at det ikke blir godkjent , og av til eu osv osv.. men det tar jeg ikke så tungt. Er helst interessert i andre sine erfaringer med dette... Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 billigere og bedre her:) her handlet her selv sombrero http://www.dybvik-trading.no Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Ser bra ut. Må vel bestille noe derfra snart, det var jo rimeligt rett å slett. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cbx750f85 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ser bra ut. Må vel bestille noe derfra snart, det var jo rimeligt rett å slett. Du må vel ha automatisk høydejustering hvis du skal ha Xenon på kjørelys/nærlys. Da må du inn med følere på bakaksel og masse greier...... Xenon fjærnlys derimot har jeg også lyst til å sette inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 den der dybvik funka ikke? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Har nå kjøpt bi-xenon fra denne karen. Vel, settet jeg fikk hadde mangler og defekter. En ledning fra en kabelsko hang løst, hadde falt av. Men ok.. kan loddes på. Videre manglet settet to enheter som står for høy/lav funksjon av lyset. Har nå sendt mail og håper karen ordner opp i sakene.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willy_ Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Du må vel ha automatisk høydejustering hvis du skal ha Xenon på kjørelys/nærlys. Da må du inn med følere på bakaksel og masse greier...... Xenon fjærnlys derimot har jeg også lyst til å sette inn. hvis d skal være lovlig ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Stort sett alt som er gøy som har med bil å gjøre er ulovlig i norge eller er gjort umulig med ufattelige avgifter. Face the facts , flytt til sverige. Norge er ingen plass å bo hvis du er interessert i bil. J*vla politikere - hadde jeg hatt en eneste missil , hadde jeg gladelig sendt den avgårde til stortinget når det var spørretime... uten dårlig samvittighet. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg