Olsen_nissan Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 bmwen hadde styling så jeg tenkte at jg kunne legge til en link med audi a3 med styling! http://www.flixvault.net/calamari/pictures/Audi-A3-front_0800.jpg Ps: dette er en photoshop modd fra en eller annen fyr! velg audi d er min mening;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg mente Audi A3 helt til 2 sekkunder siden... Helt til jeg så denne: 1-serie Coupe.. :D tøff tøff tøff! Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Ahhh Chop chop chop chop chop chop chop chop Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Tja etter min mening blir dette som å velge mellom pinnekjøtt og smalahovud når jeg finner begge deler like kvalmende og heller vil ha ribbe :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Tja etter min mening blir dette som å velge mellom pinnekjøtt og smalahovud når jeg finner begge deler like kvalmende og heller vil ha ribbe :rolleyes: Ja ihvertfall når man kan velge en Mazda 626...... :rolleyes: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 få din far til å se en annen vei og kjøp 130i eller "M1" hvis den har kommet ;) forresten, søk etter bmw M1 så finner du en småfeit 70-taller.. forgjengeren til M-seriene =) blir nesten litt feil å kalle en M-versjon av 1-serien for M1, men like feil med M2 :P kanskje M135i (ref e28 M535i).. kor stor i 1-serien i forhold til e30? e30 e jo små lekebiler du kan jo kjøpe toyota yaris med turbo og 150 hester, tror du kan skremme en god del folk då :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 !serien er bare litt mindre enn E46.. som er stor.. aå E30 er mindre enn 1serien :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Ja ihvertfall når man kan velge en Mazda 626...... :rolleyes: Var det ikke snakk om NYE biler med moderate motorer her? Nå er det vel en stund siden du kunne kjøpe en NY 626. :fingers: Nei . Hvis en velmenende slektning ville kjøpe NY bil til meg på den betingelsen at jeg valgte en bil med 1,6 eller 1,8L motor. Ville det naturlige valget være en Miata. siden den kan by på mere kjøreglede og morro enn så å si allt annet med motorer i denne størrelses orden. Og har et utseende som milevis overgår "grocery getter`ne" over (hvis jeg ikke da var så heldig at vedkommende hadde så liten peiling på bil at han/hun beit på en RX8 siden den har en 1,3L) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 CarFreak: Det Asoton Martinen du hadde som avatar før... Er det deres bil? Isåfall er det vel vanskelig å lure til deg en sprek bil.... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Var det ikke snakk om NYE biler med moderate motorer her?Nå er det vel en stund siden du kunne kjøpe en NY 626. :fingers: Nei . Hvis en velmenende slektning ville kjøpe NY bil til meg på den betingelsen at jeg valgte en bil med 1,6 eller 1,8L motor. Ville det naturlige valget være en Miata. siden den kan by på mere kjøreglede og morro enn så å si allt annet med motorer i denne størrelses orden. Og har et utseende som milevis overgår "grocery getter`ne" over (hvis jeg ikke da var så heldig at vedkommende hadde så liten peiling på bil at han/hun beit på en RX8 siden den har en 1,3L) :) Jaja, smak å behag. Jeg synes nå ikke en MX (miata) har så heftig design..... Heller kjedelig. men det er min mening :) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Ville valgt bmw'n, synes A3 er litt "gammel" forhold til det nye designet på bmw :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jaja, smak å behag. Jeg synes nå ikke en MX (miata) har så heftig design..... Heller kjedelig. men det er min mening :) Dørgende kjedelig faktisk.. Helt til den får hardtopp, senking+ noen andre småting onfiredevil Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg