sløv Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Lurer på om noen her vet hvor høyt trykk en kan kjøre med, på en orginal 1985 Galant 2.0l turbo...? Og hvilket trykk motoren lader orginalt..? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^furia\ Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Originalt er det 0.5 trooor jeg.. Er ikke sikker.. Jafo! *ropepå* du vet dette.. :rolleyes: Vet bare at de ikke tåler 1.5.. Sattan så det small :oohh Siter http://www.mitsubishi-klubben.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Nope, desverre vet jeg ikke det, men vil vel tippe rundt 0,5 ja (ut i fra effekt og årgang) Er vanligvis en grense rundt 1 bar, hvor mere (holdbar) effekt begynner å koste penger.. :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 En i herifra, har bygd om sin 1.8 glsi til turbo og lader 0.7bar.. Bilen hans er også jævli tøff, skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av den. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ja gjør det.... Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant Turbo Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Normalt Turbotrykk er ca 0,4 til 0,5 bar, sier Mitsubishi folka og da må man vel stole på de. Med 0,7 bar i ladetrykk så har du ca 175 hk. Og det er det samme som den bakhjulsdrevne Galant Turbo 2000 modellen fra 81 til 83 hadde. Innsprøytnings anlegget fungerer likedan som en elektronisk totrinns forgasser på disse (Mikser kaller MMC gutta den), og det er forøvrig likedan som på Starion, så det skulle jo være mulig og plukke over litt deler ifra en sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg