Gå til innhold

Nytt blad

Ranger emnet


espsko

Anbefalte innlegg

Jeg er igrunn mest redd for att et slikt blad kun for Norge kan bli litt "middelmådig" etterhvert. Ikke misforstå meg, det er jo utrolig mange råe biler her i landet, men det skal jo selge utenfor det "hardcore" miljøet på bilforumet.net (for å si det sånn ;) ).

 

Det bør jo helst være biler som er gjennomført på alle måter (tuning, styling, rå lakk, custom interiør, stor bilstereo osv), og sånne biler kryr det ikke akkurat av i Norge. I hvertfall ikke om man skal fylle en "katalog" på 200 sider hver mnd!!! Er ikke mange biler som er med i hver utgave av Bilsport heller, og de konsentrerer seg vel stort sett om hele norden...

 

Uansett hvordan man vrir og vrenger på det, så er det jo en enorm forskjell i utvalg av "modifiserte" biler her i landet i forhold til Storbritannia + det der er ett mye større marked som også strekker seg utenfor landets grenser. .

 

Jeg tror dette bladet for en vanskelig fremtid. Selv om det åpenbart treffer en annen målgruppe enn de nåværende norske bilblad, så må de også "stjele" lesere fra de andre bladene for å klare seg..

 

Men kanskje jeg undervurderer effekten av kombinasjonen lettklede damer/bil da.. ;)

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har bare et lite spørsmål :)

 

Er det egentlig et godt nok utvalg av norske biler med god nok kvalitet til å havne på samme nivå som det er på bilene vi ser i det engelske bladet.

Er det ikke fare for at max powers gode rykte med å vise fram ganske ville biler vil bli skadet fordi de må ha med biler som ikke er så fine på grunn av mangel på kvalifiserte biler i norge?

 

så vidt jeg vet har har jo max england ca 10 biler i hvert blad, jeg kan ikke fatte åssen de skal få til det i norge hvis de skal ha like god kvalitet på bilen i det norske bladet

 

mvh Joakim

 

Sånn må det nå en gang være. Er glad det kommer et slik blad her på norsk. Vi får ta det som kommer. Men vi kan på ingen måte stille like sterk som England når det gjelder bilparken i Norge, når det gjelder utvalget av stylede og tunnede biler. Men det er ganske mange hissig prosjekter som er på gang. Vi skal ikke undervurdere oss selv. Men jeg forstår hva du er inne på noe. Og jeg kan si meg enig i at vi aldri kommer til å ha like mange rå biler i Norge som i Englande(værtfall ikke med det første). Det kan nok skyldes at det bor flere der, og at markedet for den slags har vært noe lengre en hos oss.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivået på de norske bilene, og ikke minst utvalget av dem, er riktig nok annerledes i England enn her på berget, men allikevel tror jeg absolutt det er et marked for et slikt blad her hjemme. Max Power ønsker å gi et bilde av hva som foregår på bilfronten rundt omkring i Norge, og da vil vi nødvendigvis portrettere det norske nivået - ikke det engelske.

 

Vi skal nok klare å finne frem til de råeste prosjektene også her hjemme, selvfølgelig mye takket være hjelp fra dere der ute. Max Power skal være et blad av entusiaster for entusiaster, og vi skal i stor grad være en del av miljøet og bidra på de måter vi kan til at miljøet som sådan vokser.

 

Når det gjelder hvilke biler som vil dukke opp i Max Power går jo ryktene her på forumet allerede om hva som dukker opp i første nummer. Jeg tror disse bilene vil være en god målestokk på hva som vil komme også fremover - nemlig de bilene som faktisk bygges rundt om i Norge. De sinnsyke prosjektene er det få av, mens de uvanlige prosjektene er det faktisk mange av, uavhengig om utgangspunktet er en Porsche, en Skyline eller en Golf. (Og nei, jeg mener ikke at Golf er en kjip bil, så dere som så deres snitt til å komme med noen kommentarer på det, hysj! :D )

 

Uansett er det i bunn og grunn miljøet som bestemmer hva som kommer i bladet, så om dere har noen kommentarer, tilbakemeldinger, tips, spørsmål eller forslag til biler tar jeg imot med stor takk og kanskje et gratis abo ;)

 

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at det er mange råe biler i norge, men bilene i max power er som oftest gjennomførte på alle områder, motor, styling,lakk,interiør og ice(stero). det er ikke mange biler i norge som er det så vidt jeg vet, hværtfall ikke 10 biler vær månde,

men jeg håper det kommer til å gå bra med dette bladet, men kunne det ikke vært en ide å gjort slik bilsport gjør, å lagd max power scandinavia.

Da ville vel sjansen for at kvaliteten på bilene vært høyere etter hvert som måndene gikk :D

 

Men lykke til med nytt blad, jeg kommer til å kjøpe uansett :D

selv om min personelig favoritt er Redline :D

VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D)

BMW e34 520i 24v 1995 mod

(x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod

(X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at det er mange råe biler i norge, men bilene i max power er som oftest gjennomførte på alle områder, motor, styling,lakk,interiør og ice(stero). det er ikke mange biler i norge som er det så vidt jeg vet, hværtfall ikke 10 biler vær månde,

men jeg håper det kommer til å gå bra med dette bladet, men kunne det ikke vært en ide å gjort slik bilsport gjør, å lagd max power scandinavia.

Da ville vel sjansen for at kvaliteten på bilene vært høyere etter hvert som måndene gikk :D

 

Men lykke til med nytt blad, jeg kommer til å kjøpe uansett :D

selv om min personelig favoritt er Redline :D

 

Max Power kommer også ut i dansk utgave ganske snart, vi har fått lisens der også. Det blir riktignok en ren dansk utgave, mens den norske blir en ren norsk utgave.

 

Når det gjelder nivået på bilene får dere dømme selv når bladet kommer den 13. juni. Jeg håper og tror dere vil bli like fornøyd med bladet som oss.. :D

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG et sikklig bilblad i norge å....

 

Frem til nå har vel Maxpower på engelsk vært det eneste bladet som inneholder litt mer enn kjedlige biler ala autofil/bil +++På tide å få vist frem alle de fine bilene som går i Norge....å slippe de orginale bilene med alt for mye motor i...:)

 

Stå på...dette er et lenge ettertrakte bilblad i de norske hyllene...tror dere går en lys framtid i møte..:)

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG et sikklig bilblad i norge å....

 

Frem til nå har vel Maxpower på engelsk vært det eneste bladet som inneholder litt mer enn kjedlige biler ala autofil/bil +++På tide å få vist frem alle de fine bilene som går i Norge....å slippe de orginale bilene med alt for mye motor i...:)

 

Stå på...dette er et lenge ettertrakte bilblad i de norske hyllene...tror dere går en lys framtid i møte..:)

 

Jeg håper for all del at det er lys fremtid for dette bladet. Har sett i det gatebilmagasinet, og de har jo rett og slett kopiert det som de har lagt ut på nettsiden sin og gitt det på trykk.

 

Hadde vært moro om du dukket opp på streetmeetene som arangeres for å knipse litt.

 

Nok en gang, vi gleder oss.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for all del at det er lys fremtid for dette bladet. Har sett i det gatebilmagasinet, og de har jo rett og slett kopiert det som de har lagt ut på nettsiden sin og gitt det på trykk.

 

Hadde vært moro om du dukket opp på streetmeetene som arangeres for å knipse litt.

 

Nok en gang, vi gleder oss.

 

Vi var jo for eksempel på Streetmeet på Metro og knipset i bøtter og spann? :)

 

Hittil er jeg svært fornøyd med responsen som har kommet siden vi annonserte at vi kommer med en norsk utgave av Max Power. Tilbakemeldingene har vært utelukkende positive, og det tyder vel på at det er et overlevelsesgrunnlag for magasinet..?

 

Jeg har også fått veldig, veldig gode tilbakemeldinger fra de som har sett det stoffet som kommer på trykk i første nummer, og det tyder jo på at vi har gjort en god jobb så langt..

 

For de som leste VG i dag var trynet mitt smurt utover et par sider der forresten, moro. :D

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett i det gatebilmagasinet, og de har jo rett og slett kopiert det som de har lagt ut på nettsiden sin og gitt det på trykk.

 

Det er forresten ikke det samme magasinet som Se&Hør-forlaget har annonsert at de kommer med, dette er bare et spesialbilag fra Hjemmet Mortensen med alle gatebilreportasjene som har vært på trykk i Motorbørsen. Mye forvirring som hersker rundt det om dagen.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å komme med en kommentar til ettertanke:

 

Da bladet VMax ble lansert i Danmark (Ja, det er vi som gir ut det også) dømte alle det nord og ned. Det gikk over alles forventning. Nå lanserer vi også Max Power på det danske markedet - som jo blir en direkte konkurrent til Vmax.

 

Når dette går an på det danske markedet, tyder ikke det på at Max Power kan få en lysende fremtid også her til lands? Det danske markedet kan på mange måter sammenliknes med det norske mtp avgiftsnivåer, bilpriser mm.

 

Jeg tror ihvertfall vi skal kicke ass når vi kommer ut. :D :D :D

 

Første nummer er ute 13. juni forresten, hvis noen ikke har fått det med seg.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som ett bra tiltak dette her! Håper dere klarer å holde samme linjen som Max Power i England og holder dere unna Autofeil og Gatebil smørja.. Mer plast og mindre motor..

 

Det blir nok en fin miks av biler hos oss, ikke nødvendigvis kun muskelbiler, men forhåpentligvis de bilene folk har lyst til å se.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dette kan bli bra jeg :) litt lei alle volvoene å golfene dem serverer oss i bilsport......

 

blir kult med litt damer å useriøsitet :)

 

feks kult når dem låner bort fet bil til stygg mann for å se om han drar damer med den :D

 

å når dem kjører en kjegletest før å etter alkohol. hehe

 

må få med sånt dere også

www.kennethmoenmotorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kult dette! Håper bare ikke det blir like mye "plastikk" biler som i max power, bare sånne 18-20åringer med litt for lite å bruke penga på!! sombrero (Les: Peugot 106, saxo osv osv)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår