Gå til innhold

Nytt blad

Ranger emnet


espsko

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Endel her har fått med seg at jeg i en lengre periode har jobbet med et nytt bilblad, uten at jeg har kunnet si noe særlig om bladet som sådan.

 

Nå er pressemeldingen sendt ut, og dermed er det offisielt:

 

Det er snakk om en norsk utgave av britiske MAX POWER, med norske biler og norske damer. Første utgave er i butikkene 13 juni. Vi har jobbet med denne lanseringen i mange måneder allerede, så det er deilig å endelig offentliggjøre det.. :) Det er Bonnier Media som står bak lanseringen i Norge, og bladet lanseres også i en dansk utgave.

 

-----

 

Pressemeldingen:

 

Bonnier lanserer Max Power

 

 

Bonnier Media har kjøpt lisens på Englands ledende magasin for bilentusiaster, Max Power. Magasinet skal gis ut i både Norge og Danmark. Den første norske utgave kommer i salg 13. juni.

 

- Max Power er verdens ledende magasin innen tuning og styling, og vi gleder oss til å gi ut et magasin som endelig gir de styling og tuning interesserte det magasinet de fortjener, sier adm. dir. i Bonnier Media, Per Juul.

- Max Power er et internasjonalt merkenavn, men den norske utgaven er av og for norske entusiaster med norske biler og norske damer.

 

Interessen for styling og tuning har vært i sterk vekst de siste årene både i Norge og internasjonal. TV serier som MTVs Pimp my Ride har bidratt til å gjøre styling mainstream, og magasiner innen det segmentet har hatt en kraftig vekst. Max Power har på få år blitt Englands største bilmagasin med et netto opplag på over 190 000.

 

Max Power skal komme ut månedlig og Bonnier Media håper på sikt å nå et opplag på 20 – 30 000. Første utgaven av Max Power kommer i salg 13. juni.

I tillegg til Norge og Danmark kommer Max Power blant annet ut i Hellas, Frankrike og England.

 

-----

 

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette kan bli bra... bare si i fra vis du trenger en bil som kan pryde forsiden din en gang :) Savner flere som er norske eller svenske... Er like like lett å lese tysk. Engelsk går til nød. Hvor mange sider blir ladet på? Hva kommer dere til å konsentrere dere mest om?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan bli bra... bare si i fra vis du trenger en bil som kan pryde forsiden din en gang :) Savner flere som er norske eller svenske... Er like like lett å lese tysk. Engelsk går til nød. Hvor mange sider blir ladet på? Hva kommer dere til å konsentrere dere mest om?

 

Vil ikke si så altfor mye om slike ting helt enda, da vi fortsatt er i produksjon med første nummer og både Hjemmet-Mortensen og Se&Hør-forlaget skal ut med nye blader omtrent samtidig.

 

Jeg kan ihvertfall si at det blir mye bra biler og mye fine damer :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si så altfor mye om slike ting helt enda, da vi fortsatt er i produksjon med første nummer og både Hjemmet-Mortensen og Se&Hør-forlaget skal ut med nye blader omtrent samtidig.

 

Jeg kan ihvertfall si at det blir mye bra biler og mye fine damer :rolleyes:

 

Ok. Damer sier jeg ikke nei til. Får vel bare kjøpe et eksemplar selv når det kommer ut å se selv. Vis du skulle ha behov for å dele noen ting med oss er det bare å slenge dem ut på forumet sombrero

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår