aregar Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Fant denne linken her inne for en god stund siden, har søkt litt men finner lite info om det.. Er det noen som har prøvd å sette en mi16 motor i en 205? 205n veier jo ikke mye så en mi16 motor skal i følge linken gi meget bra ytelser.. 0-100 på under 6 sek.. Dette virker jo som et svært atraktivt prosjekt, men spørsmålet er hvor vanskelig det vil være og hvor mye det vil koste totalt.. Under 50k totalt med bil og delebil? Har sett en slik en til salgs i Norge for en stund siden.. Ingen som vet hva noe slikt vil koste å forsikre? Eller noen som vet hva en mi16 bruker av bensin? Burde vel gå på en snau liter med ok pen kjøring? Burde i allfall ikke bruke mer enn BMWn min? :D Hvordan vil det være med godkjenning? Så lenge bremser tåler kreftene burde det være mulig? Spesielt om bilen er forsterka..? Takker for all respons. :) http://www.mi16conversion.co.uk/ Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205gti16v Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 skjekk peugeotklubb.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 :boxing En kompis av meg har en Pugg 205 med Mi16 motor i som er trimmet av Gutman,bilen er forøvrig helt nedribba innvendig,med bur og to sportsstoler pluss div snacks....Og jeg kan skrive under på at 200 hester i en 205 fløtter seg noe inni h...... sjukt...!!! Så det er fullt mulig å la seg gjøre det...!!! yodude Blir en sinnsyk artig bil å kjøre,er som å kjøre en go kart på veien..!!! Utenifra ser bilen helt original ut,så med andre ord en skikkelig sleeper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg