Gå til innhold

Street legal 7.mai i Brumunddal - Østlandscup - amcar.no

Ranger emnet


Skody

Anbefalte innlegg

han heter iallefall stian etternavnet husker jeg ikke.... synd at han ikke har bøyle da.....

Det kan nok stemme ja :)

 

Lurer på om Kim Andrè skal kjøre med ur quattro`n jeg...? Men det vet kanskje du litt mer om som er derfra?

Blir heftig! bare å krysse fingra for fint vær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok stemme ja :)

 

Lurer på om Kim Andrè skal kjøre med ur quattro`n jeg...? Men det vet kanskje du litt mer om som er derfra?

Blir heftig! bare å krysse fingra for fint vær :D

kim skal nok kjøre ja... han kjøpte fuel cell av meg i dag som driver å blir montert nå..... han skal kjøre selv om vi må skru til i mårra tidlig... han var ute å prøvde den i går da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen, jeg kommer til å være der rundt 15-16. Satser på at de ikke starter før den tid. Hvis jeg våkner tidlig stikker jeg kanskje nedom før på dagen og. Må iaff sikre meg en tribuneplass. Sto inntil gjerdet ved start i fjor og det er rått nok det også. Men ble litt kje i beina etter maaaange timer :D

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er et meget vellykket street legal treff overstått i brumunddal.... heldig med været, biler og sykler som går fælt...... kan man ønske seg no mer......

JA!!!! MER PLASSER SÅ JEG FÅR SE!!!!! :D hehe

 

Var vel et bra street-legal treff dette her ja. MYE FOLK!!

 

Syns bilen til Kim begynner å funke nå. gleder meg til å se den i aksjon på våler og rudskogen i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævlig vellykket, fy faen g vi var helgige med været igrunn, med tanke på de stygge skyene som lå rundtomkring!! mye feite biler og sykler som går helt sinnsykt! jeg blir svimmel jeg! ekeberg for show i morgen!

x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt)

1988 Volvo 740 GL 2.3

1988 Volvo 240 GLE 2.3

1980 Tempo Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!! MER PLASSER SÅ JEG FÅR SE!!!!! :D hehe

 

Var vel et bra street-legal treff dette her ja. MYE FOLK!!

 

Syns bilen til Kim begynner å funke nå. gleder meg til å se den i aksjon på våler og rudskogen i sommer.

hehe... ja den begynner å funke ja.... men det råeste er at i går kjørte han på bare 1 bar i ladetrykk..... normalt så kjører han på 2 bar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår