pIMp Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Jeg har fått kjøpt meg et sett 15" hjul til golfen min som jeg tenkte jeg skulle bruke til banekjøring. Hvilke dekk passer best på en liten golf? Hvem selger sånt billig? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Bill "The Badger" bruker Yokohama A032 på sin Jetta, den går VELDIG bra på bane. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Bridgestone RE540 Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 skal du bli verst, må du ha enten A032 eller re540. begge dekkene kommer i forskjellige 15" varianter, men yokohamaene er litt dyrere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 A032 er vel i ferd med å bli faset ut i fordel av A048. Yokohama Motorsport Kumho's racing dekk Hankook kommer snart med nytt racingdekk også. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Originally posted by Polo Classic A032 er vel i ferd med å bli faset ut i fordel av A048. Yokohama Motorsport Kumho's racing dekk Hankook kommer snart med nytt racingdekk også. Ser du skaffer Brembo-bremser Polo Classic........hva med bremser til min bil ?? 86 modell Audi 90 quattro......???? Send meg en mail paalfivelstad@hotmail.com eller ring 92 21 63 63 Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg