RuuDpus Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Endelig etter masse mas fra meg her så skal dere bli kvitt maset mitt;) Bare en siste ting.... har brukt søkefunksjonen, men ikke funnet noe svar... Blir det veldig feil om jeg setter basskassa helt i høyre sida av bagasjerommet? eller vil det bli likt som om den stod i midten? Vet jeg bare kan teste det, men vil ha alt på plass til torsdag, og vil vite om jeg må finne på en annen løsning enn å sette den på sida... -Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Endelig etter masse mas fra meg her så skal dere bli kvitt maset mitt;)Bare en siste ting.... har brukt søkefunksjonen, men ikke funnet noe svar... Blir det veldig feil om jeg setter basskassa helt i høyre sida av bagasjerommet? eller vil det bli likt som om den stod i midten? Vet jeg bare kan teste det, men vil ha alt på plass til torsdag, og vil vite om jeg må finne på en annen løsning enn å sette den på sida... -Espen Ruud Jeg tror ikke det blir noe forskjell, kanskje viss det er en store kassa bil men ikkje en vnleg bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg tror ikke det blir noe forskjell, kanskje viss det er en store kassa bil men ikkje en vnleg bil.. Tror eller vet? Setter pris på at du tar deg tid til å svare meg;) og veldig mye mulig du har rett;) men etter hva jeg har lest så er vi like amatører begge to ;) hihi ;) men uansett, takk for svar;) Er forresten snakk om en Macrom 42.29 og Helix deep blue 12" og en mazda 323F 1990mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 man hører ikke akuratt hvor bassen kommer fra pga dype frekvenser, så det går greit :) er mitt endelige svar i allefall.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Tror eller vet? Setter pris på at du tar deg tid til å svare meg;) og veldig mye mulig du har rett;) men etter hva jeg har lest så er vi like amatører begge to ;) hihi ;) men uansett, takk for svar;) Er forresten snakk om en Macrom 42.29 og Helix deep blue 12" og en mazda 323F 1990mod Viss det er snakk om en mazda 323 så kan du plassere kasse hvor du vill i bagasjerommet... har du en enkel kasse da?? jeg sjølv har en enkel kasse me en 12" sub. eg hører ikkje noe forskjell på om eg har det på høyre eller venstre side...berre du har bra med høytallere rundt omkring i bilen så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 man hører ikke akuratt hvor bassen kommer fra pga dype frekvenser, så det går greit :) er mitt endelige svar i allefall.. hehe Oki, da satser jeg på at alle er enige om den, så går jeg å legger meg uten å tenke noe mer på det ;) takk takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Endelig etter masse mas fra meg her så skal dere bli kvitt maset mitt;)Bare en siste ting.... har brukt søkefunksjonen, men ikke funnet noe svar... Blir det veldig feil om jeg setter basskassa helt i høyre sida av bagasjerommet? eller vil det bli likt som om den stod i midten? Vet jeg bare kan teste det, men vil ha alt på plass til torsdag, og vil vite om jeg må finne på en annen løsning enn å sette den på sida... -Espen Ruud Nå er jo ikke du på langt nær så plagsom som visse andre... Men nok tull. Jeg ville ha plassert bassen på høyre side, spillende bakover. Dette fungerer vanligvis best i slike biler. Men du som skal ha hattehyllen over(?), vil nepper merke om den står på den ene eller andre siden ;) Det at man ikke kan høre hvor lyden kommer fra er ikke helt korrekt! Dette er avhengig av hvem som hører, og hvilke frekvenser det er snakk om. Egentlig skal du ikke kunne høre subben, bare ane at det er noe som mangler om du slår den av. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Egentlig skal du ikke kunne høre subben, bare ane at det er noe som mangler om du slår den av. Mvh Stian Nå er riktignok ikke mine kammerater bilstereoeksperter, men hele bilen rister jo når de har subben der, det gjør den ikke uten ;) hhee... mest mulig dunking, minst mulig lydkvalitet;) hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Nå er riktignok ikke mine kammerater bilstereoeksperter, men hele bilen rister jo når de har subben der, det gjør den ikke uten ;) hhee... mest mulig dunking, minst mulig lydkvalitet;) hehe ;) hehe, jaja, alt er en start. du blir fort sliten av sånn lyd. men du kan høre forskjell på plasseringen, men tviler på at du gjør det ( jeg hører neeeeeeeeesten ikke forskjell i min 740 sedan. ) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hehe, jaja, alt er en start. du blir fort sliten av sånn lyd.men du kan høre forskjell på plasseringen, men tviler på at du gjør det ( jeg hører neeeeeeeeesten ikke forskjell i min 740 sedan. ) Mvh Erik oki, men hvis du hører forskjell, er det sånn at det er irriterende? eller gjør det ikke noe liksom`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 oki, men hvis du hører forskjell, er det sånn at det er irriterende? eller gjør det ikke noe liksom`? det eneste jeg hører forskjell på er om elementet spiller inn "skiluka" eller ikke, hvis du ikke vet at det er forskjell irriterer du deg heller ikke over det ;) Men det er mulig øra mine spiller meg et puss, jeg har ikke fått målt om det er noen forskjell. Mitt beste råd er at du bør prøve og feile :) så har du det slik du selv mener spiller best :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Bare plaser kassa i siden vil funke som bare det . Mvh Frank :) Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har en 323 selv, og det er egentlig av lite betydning hvor kassa står i så liten bil. Har ikke no anlegg der for tiden etter som det meste ble stjålet, men det kommer. De stod med elementet vendt bakover og spilte motsatt. Funka bra hos meg den lille tiden jeg hadde de. Fikk ikke stilt inn anlegget skikkelig før de stjal det da, men kassa kan i grunnen stå hvor som helst i bagasjerommet :) Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0kt Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 er ingen ekspert på området, og det intreserer meg egentli ikkje så mykje heller... men noe av det eneste e huske fra vk1 elektronikk er at lave frekvenser (bass) er lite retningsbestemt. høge frekvenser (diskant) er mest retningsbestemt.. kansje mulig e tar litt feil da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Du har jo ganske så rett, til å ikke være interessert da :rolleyes: Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg