Goop Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Noen som har peiling på det? Har tenkt å fjerne katalysatoren på min 90' og må da flytte o2-sensoren(lambda) for den står på "skråen" på kat'en.. Tenkte på å flytte den lenger fram for å få noen lunde lik varme so i kat'en.. Noen som har noen forslag eller har erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Plassering har lite å si. På eldre turbo'er med cat, står den f.eks montert i manifolden. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Noen som har peiling på det? Har tenkt å fjerne katalysatoren på min 90' og må da flytte o2-sensoren(lambda) for den står på "skråen" på kat'en.. Tenkte på å flytte den lenger fram for å få noen lunde lik varme so i kat'en.. Noen som har noen forslag eller har erfaring? offtopic, men: har du noen bilder av volvoen din? lurer på om jeg har sett den.. Det er jo ikke så mange 240'er på sotra. (bodde på sotra selv) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Det har eg:D Fått original grill no (finare)...:D kvite blinkers på siden, og kappa senkefjøre e på vei fra locked her på forumet.. sombrero Då håpe eg han blir bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg