ealoken Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 240 TURBO ;) hehe. sier ikke mer, men de BMWene er nok kjørt litt hardt ;) hehe. men samma det, myye morro :D Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 240 TURBO ;)hehe. sier ikke mer, men de BMWene er nok kjørt litt hardt ;) hehe. men samma det, myye morro :D Mvh Erik Og det har nok aldri skjedd en volvo;) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 88 626 med 16v motoren er nok min anbefaling. (89-91 har Catalysator og derfor litt mindre futt) 1. Ser ok ut (ikke tegnet med linjal) 2. Mer komfortabel enn de fleste små biler til samme pris. 3. Hyggelig bensin forbruk (rett vedlikeholdt fra 0,75-0,85) 4. Sykt driftsikker (igjen med rett vedlikehold) 5. 148hk /182nm 0-100 på 7,8 sek toppfart 210 km/t 6. ikke allt for tung (ca 1200kg) 7. godt sammenskrudd interiør (lite ulyder fra interiør) 8. meget gode seter på GLX/16v modellene 9. Ikke noen typisk ungdomsbil (ikke så ofte ihelkjørt) Finnes som 4 dørs Sedan. 5 dørs Combicoupe, Stasjonsvogn og 2 dørs Coupe (Coupe`en er noe værre å finne, derfor også vanskeligere å finne deler til på huggerier om du skulle bulke). Se opp for: Rust. Toppen av støtdemper tårnene bak,tank og påfyllings rør og naturlighvis hjulbuene bak (biler fra distriktene kan være en ide) Bremsene. Caliperne bak kan sette seg. ellers lite problemer med bremser. Drivverk. Mansjetter på drivknuter. (drivknutene er veldig slitesterke, men ryker mansjettene går det ikke lenge før de er ferdige) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Kan støtte opp under dette, en kamerat av meg har en slik (riktig nok 2,0 12v), og den er knallfin, god å kjøre, og går ikke alt for verst. Men 7,8 på 16v'n forholder jeg meg tvilende til. Leste noen fabrikkdata, og da var det oppgitt til 8,6 eller noe slikt. Men fortsatt, absolutt en bil jeg ville vurdert i denne prisklassen !! De ruster noe voldsomt da men... 8,6 sek er fabrikkdata på 89-91 modellen 7,8 sek er ditto på modellen uten kat og med 10:1 i komp. Har kjørt begge versjonene og mistenker at forskjellen i ytelse kan være større enn de 8 hk Mazda har hevdet at katten sjeler. (spesielt fra 5000 o/m og opp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg har en saab 9000 Turbo 16V til salgs hvis det er inntresangt. 175hk+, skinninteriør, dumpventil OSV. Selges for 20000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 saab 900. litt mindre enn 9000, syns den virker litt mer "kompakt" enn sin storebror.. Motoren er skuddsikker, og turbomotoren på 175 hk har et helt usannsynlig drag fra 2500 rpm som man bare MÅ bli forelsket i:) er mange biler med betydelig mer hk som ikke matcher det:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Har tilfeldigvis ein 626 16v coupe til salgs :) Men ta kontakt fort viss du er interessert, blir ikkje lenge i mine hender. Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Vet ikke helt om jeg skal kjøpe bil denne sommeren. Har fremdeles sykkelen og vil ikke g helt slipp på den ennå. Men takk til alle forslag! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder ang de bilene jeg syntes passer greit til ditt budsjett og behov som er sprek (liten) bil til 25 000 :) Det første jeg kommer på er en Nissan Cherry GT-Turbo, orginal ser de litt crappy ut, men med litt senking og div mods så blir de fete! De har forresten ett fett interriør! Er jo en svenske som har blodtrimma sin cherry gtt: Org er motoren på 1.5L med 115hk om jeg husker riktig. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Eller om du skal ha noe spesielt så kan du vell impotere en Nissan Micra SuperTurbo! Er jo skammrå med micra med org turbo motor da ;) Meeeeeeeeeeen tror du må ut med en god del mer for en slik en men måtte bare ta den med :D Engine: Engine Form MA09ERT Engine Type Trubocharged Displacement (cc) 930 Horsepower (PS/rpm) 110/6400 Weight (kg) 770 Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Eller så kan du gå for en Mitsubishi Colt Turbo som ikke er for dyr men desverre har dyre erstatnings deler, Motoren er org 1.6 sohc på 125hk. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Isuzu Piazza Turbo er vel passe sprek.. og bør så absolutt kunne skaffes til den prisen du nevner.. kanskje ikke den peneste bilen i verden..hehe litt info og bilder mer info om piazza turbo Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Og hvor mange eksemplarer av den finnes i Norge? To? Så en til salgs på autodb, men det var en XL og kosta 4000... Edit: Driver på rette hjula da;) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Finnes nok flere enn 2.. jeg har da sett noen med mine egne øyne.. jeg var heller ikke klar over at dissa bila MÅTTE befinne seg i norge..hehe.. men samma det.. var bare et forslag til bil.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Finnes nok flere enn 2.. jeg har da sett noen med mine egne øyne.. jeg var heller ikke klar over at dissa bila MÅTTE befinne seg i norge..hehe.. men samma det.. var bare et forslag til bil.. :) Du fatta ikke poenget? Mente liksom at det er litt stress og importere en bil, hvis man ikke har VELDIG lyst på bilen.. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg