X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Nja, ikke langt unna.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Volvo S80? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 2000 volvo s60 pcc consept er vel ganske nøyaktig :P *tregt bredbånd dritt!!!* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Volvo S60PCC Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Damn.. MSpeed var raskest igjen.. hm.. da må jeg komme med noe vanskeligere no.. EDIT: Haha..MSpeed var ikke raskest:P RED[L] var raskest! grattis;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 EDIT: Haha..MSpeed var ikke raskest:P RED[L] var raskest! grattis;) han endret jo posten sin etter jeg hadde postet da.. først hadde han bare volvo S60 Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Aha..teit.. jaja..da har MSpeed 2 poeng, resten av verden, 0.. Men MSpeed, les øverste post:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg syns at f.eks. "Volvo S60" burde holdt, og ikke fordi jeg skrev det. Biltype/modell er lett å huske, men det er ikke så mange som har alle modellbetegnelser/konseptnavn i hodet. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Er egentlig helt enig, men denne PCC er jo litt spesiell da.. er jo en Volvo konseptbil, og volvo kaller den vel bare for PCC, selv om den er bygd på S60-karosseriet.. Klarer dere neste da? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 synes denne ligger feil, burde kanskje ligge på "off topic" siden det er ingen modda biler, bare vanelige biler! notin det har jo IKKE noe med PS å gjøre :rolleyes: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 synes denne ligger feil, burde kanskje ligge på "off topic" siden det er ingen modda biler, bare vanelige biler! notin det har jo IKKE noe med PS å gjøre :rolleyes: enig med neon!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Forsåvidt så har den ikke så mye med PS å gjøre, men likevel valgte å poste den her.. dette faktisk fordi det er så mange folk innom Off-Topic at tråden ville bli ekstrem full.. men er det så veldig farlig om den ligger her? kan godt slette den om folk ikke vil ha den her.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Letet lenge nå. Tenkte det måtte være en amerikaner sak, skjekket alt av dodge concept, ford concept og chevy, men fant ingenting. Til slutt søkte jeg riktig og fant ut at det må være en: Mercury Meta One Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Dodge: Godt jobba! ikke lett den der.. nå kommer en til: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hmm, vrien.... Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg