X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg tenkte jeg kunne lage en liten artig konkurranse her.. Konken går ut på at jeg poster et lite utklipp fra et bilde, så skal dere gjette hvilken bil det er.. jeg skal prøve å oppdatere så ofte som mulig, men vi får se;) Første bilde kommer straks! EDIT: Jeg gjør det sånn at jeg styrer all posting av bilder, så holder vi orden på det.. jeg poster bildene, dere gjetter.. noen som er uenige? er åpen for forslag på PM EDIT2: Jeg har nå med MSpeed i Teamet mitt:P vi skal sammen oppdatere med bilder her, så går alt litt fortere.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Her kommer første bilde.. klarer dere dette? Dette er ikke min idé bare så det er sagt.. husker at det var en slik konk for over et år siden, men den forsvant, så da startet jeg en ny;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 saxo ? *ti tegn* Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 sorry.. er nok ikke en Saxo..feil type bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 jeg vet hva det er, men vet ikke om jeg kan si det helpme :wonder Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Bare å si det Jon.. jeg hjalp deg jo ikke? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 nope.. det gjorde du ikke.. er faktisk ganske lett å kjenne den igjen.. Mercedes Benz SLK (32 AMG for å være helt nøyaktig) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Mercedes-Benz SLK (32AMG) edit: faen for sen. fyr opp ett nytt bilde:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 jeg tror ikke jeg har rett men: Nissan micra? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 I og med at den som starter konkurransen sikkert ikke alltid er pålogget, hva med at den som "vinner" legger ut neste bilde? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 men åssen vet man om man har vunnet da? han som har lagt ut bildet må jo være ansvarlig for og kåre vinner'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ']men åssen vet man om man har vunnet da? han som har lagt ut bildet må jo være ansvarlig for og kåre vinner'n! Tror ikke jeg tenker helt klart i dag. :rolleyes: 10 poeng til deg! Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 det er sant det...er litt tidlig på morningen enda :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Bilen er en Mercedes SLK 32 AMG av den gamle typen.. Gratulerer, Jon(MSpeed)..du gjorde deg nå fortjent til en bursdagsgave i september! men da slenger jeg på med et bilde til, denne gangen litt vanskeligere tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Volvo S60? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg