Roberto Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Hei! Skal kjøpe meg enda en 240 nå, en 83 jubileumssak! Den har skinninteriør,soltak, turbofelger, slitte dekk(:)) osv, 3000 kr. Men spøsmålet da... Hvordan er det med rust på disse bilene? Hvor kraftig er B23 forgassermotoren her? 110 hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 hvor mange 240er har du nå? starte en 240-butikk snart eller Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Originally posted by blixanio hvor mange 240er har du nå? starte en 240-butikk snart eller Det kryr. Skal starte 240 butikk, hvis noen trenger noe, så bare ta kontakt. Jeg har alt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 du skal ikke kjøpe en av meg også da??? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 du har ikke en 240 delebil eller deler da suggen. Trenger den nye typen fangere foran og bak + varmeapparat (vifta er gåen) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Originally posted by suggen du skal ikke kjøpe en av meg også da??? Hva har du å tilby da? Bilen virker helt ok. Jeg må bytte en styrekule (det er brukt en non servo kule på servobil, lite smart), dekene var litt sletne og det var en del utenpårust... Ikke så hakkanes gale... 3000kr er ganske bra igrunnen synes jeg. Interiøret er i skinn og ser ganske bra ut, det er en M46 kasse i den som virker meget bra, B23A motor som trenger en liten "tune-up" og.. ja.. Skal vel ikke mye til for å få 10000kr for denne?!?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Originally posted by Henrik H du har ikke en 240 delebil eller deler da suggen. Trenger den nye typen fangere foran og bak + varmeapparat (vifta er gåen) Jeg har sikkert.. Hvordan ser den "nye typen fanger" ut? Vifte er null problem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Tenkerda på de fangerene som er litt mindre enn de første. Fagerene kom vel på midten av de glade 80åra? De jeg har nå veier jo 17kg eller noe. Og er grusomt store. Du bor på andre siden av norge da.. :( Er varmeapperatet likt i alle 240'ene? Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by Henrik H Er varmeapperatet likt i alle 240'ene? Ja ;) hmmm vet ikke med sikkerhet om det er likt når vi snakker de helt "nye" 90 mod. og oppover ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 http://www.volvo-power.net/pictures/admins/dabutcher/car/242_5/DSC01389.jpg Dette er de gamle.. De nye er plast (1981->) Man sparer vel 14kg på å bytte til de nye, men de gamle tåler juling som fan.. Men det gjør vel alle 240'er. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 såå da lik ut som alle andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by Robert såå da lik ut som alle andre? de nye er mindre, finere og lettere... :) DaButcher: Så veldig fin ut den volvoen din, men det er vel ingen terrengbil ;) Må se å senke den litt? Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 du kan kjøpe delebilen min henrik. du har jo sett den.....den er værst jeg trenger ikke bakfangern likevel...(ny type)ps. fet avatar el....min avdøde b21at...RIP Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg