Gå til innhold

XR4x4


BGGTX

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har, vet om noen som har, eller hvor det går ann å få kjøpt en gassviere til sierra XR4x4 2.8 EFI. K-jetronik passer ikke. Det er ikke mulig å oppdrive en sånn wiere på ford da dem ikke produseres lenger. Glem Biltema, torshov, mekonomen og de gutta der. De har ikke.

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei!

Er det noen som har, vet om noen som har, eller hvor det går ann å få kjøpt en gassviere til sierra XR4x4 2.8 EFI. K-jetronik passer ikke. Det er ikke mulig å oppdrive en sånn wiere på ford da dem ikke produseres lenger. Glem Biltema, torshov, mekonomen og de gutta der. De har ikke.

Hva med å prøve Wire til scorpio 2.8i, vel omtrent samme lengde, ev 2.4/2.9i.

Hvis ikke må du vel lage sjøl eller jalle det til.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke scorpio er lik ved innfestningen på gasspedalen. Fikk en wiere fra ford i lillestrøm for noen dager siden til sierra 2.9 XR4x4 men den var noen cm for kort. Har ringt rundt til de fleste huggerene på østlandet men ingen har. Noen som har en formening om noen som har mye deler og som kansje også har en wiere til meg så må du si fra. Kan ikke sende bilen på høggeren fordi at den jævla gasswieren er ødelagt. Jeg fikk høre fra en kar at det skulle stå en XR4x4 på pink i elverum men når jeg ringte dit sa han at han ikke hadde det. Noen som vet noe annet?

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår