Evolve Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Har bestemt meg for å bestille helt nye baklykter, ser så jalla ut hvis jeg bare kjøper nytt glass til blinkersen og resten fra 84 :P Så det skal vel bestilles sammen med senkesett og ratt fra pedersens-racing. Ellers så kom julenissen idag med dvd spiller, 7" skjerm og hvite blinkers fram og på side. Første gang jeg måtte betale for gavene! haha Har også fått lakkert resten av listene svarte! Her har dere noen bildeR: Nye blinkers klare for montering! Ferdig montert! Blinklys side! Fram og side, ble bedre detta en orginalt! :) Spiller og skjerm pluss div! Satte det opp slik som det ca vil bli! Men kabler og slik skal skjules! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Har bestemt meg for å bestille helt nye baklykter, ser så jalla ut hvis jeg bare kjøper nytt glass til blinkersen og resten fra 84 :P Så det skal vel bestilles sammen med senkesett og ratt fra pedersens-racing. Ellers så kom julenissen idag med dvd spiller, 7" skjerm og hvite blinkers fram og på side. Første gang jeg måtte betale for gavene! hahaHar også fått lakkert resten av listene svarte! Her har dere noen bildeR: Ferdig montert! de gjor seg godt med kvite blink framme ja :) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hvorfor ikke kjøpe orginale US blinkerser fra Volvo? Ser unekteligt MYE bedre ut en de dere vanlige hvite. Men de er dyrere da. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_Lover Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 blir pent det her da :) gleder meg til å se sluttresultatet Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 ble pent med hvite blinkers! ;) Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvordan har du tenkt å feste dvd spilleren? skal du lage noe form for ramme eller noe? Ellers veldig fint eksemplar av den flotte bilmodellen Volvo 240 :titties: Bra du holder den clean! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvordan ser instrumentene dine ut i mørket?? Jeg hadde tenkt å prøve å få til hvite skiver, men er vanskelig å få pent med bakgrunnsbelysningen. Gidder ikke ha hvite skiver som ser fine ut i dagslys men som ikke funker i det hele tatt i mørket.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 No motor planer eller? Trimme mer på AT'n? eller blir det insprut? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 No motor planer eller? Trimme mer på AT'n? eller blir det insprut? var meninga å bygge om til innsprut først, men det blir ikke noe av. Så blir vel litt trimming på AT'n ja. Skal ha, filter, 3"eksos, IC, gulkork forgasser, 0,8 bar. turboen orker vel ikke stort mer enn 1 bar allikevel så.. dette får holde siden den bruker nok bensin som den gjør nå Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Ellers så har det ikke skjedd så veldig mye, annet en at jeg sendte dvd spilleren i retur, den klarte ikke å kontrollere lyden. Så bare jeg får igjen penger så skal jeg bestille meg en Kenwood KDC M7024. Ellers så har jeg besilt meg hvite blinkers bak, sabelt akropolis ratt, lesjöfors senking, karbonplate og vippebrytere :) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Er vel på tide med en oppdatering igjen nåå ja! Har fått lesjöforsen, hvite blinkers bak, karbonplate og ratt! Nytt ratt: Nye baklykter: Er ikke helt sikker på om jeg skal beholde den refleksplata allikevel jeg, eller hva tror dere?? skal ta av den og se hvordan det blir da! Ellers så kan jeg jo også legge til at jeg endelig har fått lappen, så jeg får på senkinga og blir ferdig med midtkonsollen, så skal bilen brukes! :) Ellers så blir det ikke mye framover nå.. ikke før om 3 uker da jeg skal ned til stockholm å trimme litt på AT'n! Da blir det filter, 3" anlegg, ++ Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 anbefaler gjerne den typen frontspoiler og skjørter jeg hadde på min 240, hadde jeg bare visst hav merke det er, ikke no overdervent, men helhets intrykket ble ganske bra. men, hvilke seter har du i bilen? hvis originalt, så er jo R-Sport setetrekk noe å lete etter, de setetrekken har puter i segm slik at original setet blir til "bøttesete" vertfall bedre sidestøtte. og for han som spurte om lys i instrumentene på 240'n, så har ikke den lys bak skiven, men lys oppenfor som lyser ned på skivene, så du ser de godt. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 anbefaler gjerne den typen frontspoiler og skjørter jeg hadde på min 240, hadde jeg bare visst hav merke det er, ikke no overdervent, men helhets intrykket ble ganske bra. men, hvilke seter har du i bilen? hvis originalt, så er jo R-Sport setetrekk noe å lete etter, de setetrekken har puter i segm slik at original setet blir til "bøttesete" vertfall bedre sidestøtte. og for han som spurte om lys i instrumentene på 240'n, så har ikke den lys bak skiven, men lys oppenfor som lyser ned på skivene, så du ser de godt. framspoileren og skjørtet du hadde heter bross, tenkte en gang å kjøpe slik frontspoiler, men vet ikke helt om det blir noe av. Stolene er org, men blir byttet ut med ett par Cobra Monaco stoler snart. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Har mer sansen for T-Red stylingen jeg... Ikke like diskret da... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Skal ikke ha gr a vinge og Compomotive MO hvite og slik som alle andre har, men chrome er ikke noe fint, så den blir svart uansett! Har tenkt på kanskje å kjøpe en 850R frontspoiler og en 850R vinge, men er tdet mye tilpassing?? hahaha, har "alle" gr.a. vinge og compomotive MO felger?? det er faktisk ganske vanskelig å få tak i gr.a. vingen! tror det er flere med 850 vinge på 240, enn gr.a. vinge på 240. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg